Zenith only (Deel 3)

Verrassende combi: macchiato met hotdog

21 likes

Jij denkt: ik eet nu vast warm :joy:

Hele coole Macchiato trouwens :clap:

1 like

Zou ik denken! :ok_hand:

Met mijn 17,5 cm pols had 40mm perfect geweest.
Maar met de korte lugs, de wat brede bezel en daardoor bescheiden wijzerpaat voor mij niet te groot

1 like

Ook prachtig !
Deze lijn staat niet meer op de site bij Zenith, als je Elite kiest in het menu … ?? Zijn ze ermee gestopt ?

1 like

De Zenith Captain Elite wordt inderdaad niet meer geproduceerd. Ik verwacht dat Zenith de hele Elite lijn op de schop gaat nemen, dit jaar nog. Ben benieuwd wat daar uit gaat komen.

Interessant weetje: het Elite loopwerk is het eerste mechanische loopwerk dat na de quartz crisis is ontwikkeld (begin jaren negentig dus).

Ook nieuw straks: een Defy Skyline Skeleton, misschien ook een Defy duiker. De Skyline met EP erin, de duiker met?

6 likes

Leuke vooruitzichten :+1:

1 like

Mijn nieuwe favoriete horloge in mijn collectie. Ben zeer onder de indruk. Ik moet zeggen dat dit horloge mij de Czapek Antarctique laat heroverwegen. Klasbak voor zijn prijs :+1:

26 likes

Nice. Van harte!

1 like

Heeeel gers deze!!

1 like

Ja! Ik ben ook al jaren zeer content met dit horloge. Maar als de nieuwe Defy skeleton er is, ga ik hem wel overwegen. Die of de blauwe zal toegevoegd worden :drooling_face:

11 likes

Gefeliciteerd. Tof ding :+1:

Is die al uitgebracht?

Uren zijn onbelangrijk…

16 likes

nein

1 like

Welk referentie is dit? Zoek nog zoiets als dresswatch

1 like

Dit is de 03.2020.670/01.C498 (Captain Elite)

Ja, hij is mooi he… Maar afhankelijk van je polsmaat met zijn 42mm misschien iets te aanwezig voor een dresswatch… (zie ook discussie hierboven)

1 like

19 likes

Wat is dit nu, een foto van vandaag op de nieuw binnengekomen rubber band?

1 like

100% gelijk heb je.

1 like

Goede combi zwarte band op de witte plaat.

1 like