Mooie combi! Maar is’t even comfortabel als de stalen band?
Ik heb wat moeite met rubber banden, vaak nijpen die toch wat om de pols…
Ik vind de rubber band comfortabeler zitten dan de stalen band. En de vouwsluiting op de rubberen band zit, voor de verandering, ook nog eens prima. Dus na 2 weken op staal, de volgende 2 weken op rubber. En daarmee zet ik gelijk een record met hetzelfde horloge een volle maand op de pols (behalve wat stiekeme polsfoto’s die ik vanochtend heb gemaakt).
de rubber is idd heel comfortabel,en lekker soepel
ik vond het ook beter zitten dan de stalen band kreeg ik niet lekker om de pols
Ik was net een beetje op de website van Zenith aan het browsen, en toen viel me op dat de Manufacture er niet meer op staat.
Zou hij dan nu discontinued zijn?
Slechts een jaar of 2/3 online en via de fabriek leverbaar geweest? Dan zijn er niet bijster veel gemaakt gok ik.
Iemand die hier meer van weet?
Plaatje voor de sfeer:
Misschien nu toch echt een manufacture edition van gemaakt alleen bij de fabriek te halen, kan me niet voorstellen dat er geen 400 uurwerk meer in een A386 kast te koop is.
Zag wel dat NL nu ook opengezet is als e-boutique.
Via de zoekfunctie “manufacture” kom je er wel;
Wat @YY77 zei, ook volgens mij nu enkel nog bij bezoek fabriek te verkrijgen. Zoals oorspronkelijk bedoeld voordat Covid toesloeg.
Facturen toch wel
Cool, de standaard groene ook heel mooi toch.
Nee, het wordt een Chronomaster original of revival met beige/bruine plaat. Denk ik.
En met revival bedoel je de a384/a385/a3818 kast?
Lijkt voor de webshop Nederland niet zo te zijn maar bij Duitsland of internationaal lukt het wel:
https://www.zenith-watches.com/int/search?search=manufacture&tab=watches
Het zou leuk zijn als ze eens een nieuwe variant in de Pilotrange zouden brengen!
Weet je. Je hebt het te vaak bij het rechte eind oh Grote Glazen Bol