Mijn exen denken daar toch echt anders over…
Donkerbruine, lichtbeige en grijzige subdial.
Maar ach, limited en hodinkee dus het zal vast wel verkopen.
Lijkt me niet per se heel fraai, maar we weten nog maar heel weinig
Kan maat wel zonde van de symetrie van de wijzerplaat
Dicht gewoon veel mooier
In het echt denk ik erg bijzonder. Omwille van het speciale saffier op de 9u subdial. Dat geeft een echt 3D effect vermoed ik. En ook bijzonder omdat deze eigenlijk 39mm meet, bij gebrek aan keramische bezel en dus kleiner oogt (en is) dan de standaard Chronomaster Sport.
Hot take: Zenith maakt voor dit horloge een band die kan wedijveren met merken van 3 tot 4 keer duurder.
Also -en dit is misschien minder populair en zeker niet lullig bedoeld- maar waarom zijn de metalen banden van bijvoorbeeld een knaller als de Chronomaster Sport van een niveau dat zoveel lager ligt? Van de revival snap ik ergens dat de flimsy ladder-bracelet nieuw leven is ingeblazen maar zit men vandaag de dag nog te wachten op een conservenblikken-band van duizend euro’s???
Gewoon nieuwsgierig.
Die band is inderdaad ronduit geweldig. Helaas geen fijnafstelling. Dat is de reden dat ik geen Defy meer heb. Ik baal daar wel van.
Was het punt van kritiek niet beperkt tot de sluiting en niet zozeer de band zelf? Ikzelf heb geen CS dus kan niet uit eigen ervaring spreken.
Mooi horloge en voor ons bekende krantenbak
Yes, die is redelijk matig.
Ik vind de endlinks ook net wat te “hoekig” aflopen, maar dat is een smaak dingetje.
Ik heb geprobeerd twee x te liken, voor auto en horloge
3 stuks man !!
Ik ken je auto, horloge en vriendin
Je zou kunnen zeggen dat de band an sich oké is maar niet voor een horloge uit deze prijsklasse.
Hahaha Thanks Pim, maar inderdaad: alle drie toppers
Klinkt als mijn
Maar idd, hij is prima. Voor 10k verwacht ik meer dan prima.