Die hodinkee zalm is echt niet mijn smaak.
Zelfs een beetje brrr
Zeg nou zelf:
Kunnen prima coëxisteren
Mat zalm, ik kan hem wel waarderen…
Ik vind het wel opvallend dat hij hier zo mild wordt ontvangen. Ik vind het echt een mega gaaf ding.
Ik vind de kleur wel heel tof. Maar had de plaat toch mooier gevonden met wat meer glans. Zoals de Chronomat bijvoorbeeld.
Ze zijn nu al weg op site. Dus je bent niet de enige!
Je weet hoe het werkt, het merendeel van de Hodinkee allocatie was al op voorhand besproken door insiders…
Ik vind m best tof eigenlijk
Voor mij een net niet kleur, niet zo mooi. Meer bruin of taupe was fraaier geweest.
FTFY
Veel te druk, gewoon niet de juiste kleur te pakken en bij elkaar lekker overslaan
Met name kleur van dial en subdials.
Gewoon flets. Daar ben ik niet van. Ik ben zelf al flets genoeg
Ik houd enorm van Zenith en haar heerlijke EP’s, salmon vind ik heel gaaf. En toch…mwah.
Eenvoud duurt het langst !
Tja, het kleurenpallet was al aardig ingevuld door Zenith zelf, dus dit bleef over ?
Gewaagd, maar wel passend in de Tutti Frutti of Colours van het afgelopen jaar met Stellina`s, groen en nu paars hoor ik.
De minutenring heeft altijd ? dezelfde kleur als het minuten register denk ik, maar in dit geval vind ik het ( door de donkere kleur ) eigenlijk verstorend. De lichtere sub dial kleur was volgens mij beter geweest.
Zo kleurt het al wel beter, foto van Fratello, en de minutenring is inderdaad dezelfde kleur als de minuten subdial "Additionally, the surrounding tachymeter scale is executed in the same galvanic grey of the three o’clock sub-dial onto the 10-second track