Zenith only (Deel 3)

En gewoon via HF te koop voor een spotprijsje … :slight_smile:

6 likes

Eentje volstaat voor mij hoor…

2 likes

#Metoo

2 likes

Hoezo? The more the merrier :grin:

1 like

1 bier en 1 horloge.

7 likes

17 likes

Serieus? Jammer dat hem niet gekocht had, dit horloge gaat over 3 maanden voor het dubbele op C24 :wink:

1 like

Deze vandaag weer eens.

21 likes

Er zijn nog kansen te over:

1 like

:disappointed_relieved: zullen we Zenith gewoon voor de liefhebbers houden? Ipv voor de graaiers die een paar euro zien.

8 likes

Haha zeker meneer. 🫡

Ik vind hem trouwens prachtig! Weer eens wat anders :smiling_face_with_three_hearts:
Het is dat ik al zoveel gekocht heb dit jaar anders…🫣

1 like

Staat er nu al eentje voor 13k op Chrono24 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Tijdens het eten van mijn dagelijkse krentenbol viel er per ongeluk een krent op de koopknop 🫣

Belachelijk! Ze zijn zeker 16k waard :shushing_face:

4 likes

Ze zijn nu overal uitverkocht dacht ik. Binnen 24 uur alles weg😳

Zenith heeft voor de VS en Europa nog steeds de preorder mogelijkheid open staan. FYI iemand dacht eerder gezien te hebben dat het bij Hodinkee in batches van 75 stuks verdeeld was over juli en augustus verscheping.

12 likes

Ik zie ze nergens meer online hoor, een half uur nadat ik mijn ‘september’ preorder geplaats had waren ze zowel bij Hodinkee en Zenith uitverkocht…

Nu is de pre order button weg op de Zenith site ja maar dat was tot 12 uur geleden nog niet zo.

Nadat ik besteld had was de pre-order button verdwenen inderdaad. Scheelde een half uur😁. Ik zal al te loeren naar een Tourby met ‘Salmon’ dial maar toen ik deze zag moest ik hem hebben. Wel pas levering na 30-09😭

5 likes

Was al een tijdje op zoek naar een mooi zomers sportief en toch casual 21mm bandje. De Strapcode 21mm strong texture woven nylon grey zag er prima uit op het scherm, besteld in the USA en na ontvangst gemonteerd.

!

19 likes