Super!
gaaf ding.
Ziet er heeeel cool uit! Gefeliciteerd met je NA. Ik heb hem een paar keer in mān mandje gehad maar toch niet gedaan uiteindelijk. Ik kan in ieder geval van jouw fotoās genieten zo
Mooie, zachte kleur!
Ja dit was ook echt zoān last minute actie, een uur later waren ze uitverkochtā¦ik begreep dat ze alle 300 binnen 12 uur waren uitverkocht. Ik heb een uur of 2 lopen twijfelen. Geen spijt in ieder geval, hij is in het echt veel mooier dan ik dacht. Echt iets heel anders dan andersā¦de zalmkleur is ook veel warmer dan ik dacht.
De laatste foto is denk ik nog de meest realistische weergave van de kleurā¦
Ik vind hem mooi⦠had hetzelfde voor met mijn bruine navitimer en toch draag ik die veel⦠bruin past bij enorm veel.
Je gaat zien met hoeveel je dit leuk kan combinerenā¦
Prachtige aanwinst!
Prachtige aanwinst weer Chris
Poefffffffffffffff !!! Dit is een knaller zegā¦
.
Ja! Goede fotoās en echt een iets anders. Geniet ervan
Gaaf! Gefeliciteerd
Tof!!!
Prachtige aanwinst weer Chris, zo met een fantastische, niet alledaagse kleurencombinatie!
Datumschijf in dialkleur is een mooie bonus.
Holy crap die is mooi zeg! Gefeliciteerd!!
Fantastische kleur, proficiatāļø
Fantastisch! Ziet er op je fotoās beter uit dan de eerste impressie. Prachtige kleur.
Gaaf! Vind de 1 na laatste foto geweldig!
Maareh⦠staat er nergens Hodinkee op?
Van harte! Geniet ervan, niet je Milgauss verkocht hoop ik
Dank allemaal, ik ben er ook heel blij mee. Op de deksel staat in het klein āHODINKEEā dat zou het enige minpuntje kunnen zijn maar laten we eerlijk wezen, zonder deze samenwerking was dit horloge er waarschijnlijk nooit geweest.
Nee die mag gelukkig blijven , ik heb wel een zwak voor discontinued Rolex modellen. En komt volgende week waarschijnlijk nog eentje bijš«£.
Mijn nieuwe principe van twee uit eentje in betekent wel dat ik afscheid moet nemen van een lading mindere goden helaasā¦
Nogmaals proficiat.