Heel bijzonder! Geniet ervan!
Van harte proficiat!
Ik ga mijn mening bijstellen. Hele mooie dial!
Laat maar horen wat er tussen zit, indien je gaat verkopen.
ik stuur je wel een pb. Ik zet alles in het blauw of op C24.
ik heb in de afgelopen 24 uur mijn beide panerai’s verkocht en de zenith cms gaat ook verdwijnen. Grote opruiming om dan ook nog 1 discontinued Rolex te verwelkomen.
Zelfde gedachtengang lijkt het
Ik dacht dat die Chronomaster je zo goed beviel?
En dat voor zo’n gaar merk… Zonde.
De chronomaster bevalt perfect Prachtig horloge. Ik heb echter toch mijn zin op iets anders gezet. Gisteren 2 andere horloges verkocht en de zenith moet ook gaan om dit mogelijk te maken.
Ben benieuwd!
Ik ook. Nog ff afwachten. Zoektocht is altijd leuk.
Vandaag de Defy skeleton gepast maar ik was onaangenaam verrast. Daar waar ik hem op de foto’s zo mooi vond deed hij mij echt helemaal niets. Ach ja, goed dat ik hem eerst gepast heb ipv weer blind gekocht te hebben.
De chronomaster sport daarentegen vond ik in het echt vele malen mooier. Misschien maar voor die gaan. Of toch een chronomaster original? Keuzes keuzes…
Shadow. Van grijs naar zwart.
.Blijf altijd de meeste complimenten (van vreemden) krijgen over dit horloge als ik deze draag.
Grappig hoe dat per persoon kan verschillen. Ik ga al een tijdje mee maar toen ik de defy skeleton vasthad was ik onwijs verbaasd over de kwaliteit van de band, de afwerking en overall-feel. Topkwaliteit voor een middenklasseprijs. De Chronomaster sport daarentegen zou ik instant de band eraf halen en die ging zo via het voorraam naar buiten. Voor een horloge van 10.000 onaanvaardbaar. Dit vind ik althans. Voor die 5800 die ik betaald heb voor de defy skeleton zou ik letterlijk niets beter weten.
Zeer mooi !!!