Zenith only (Deel 3)

Ik vind hem zo wit dat het bijna goedkoop oogt, volgens mij dat IWC dat beter op dit moment. Ik zou hem wel eens in het echt willen zien. Die zwarte klapper van @Rolopalooza is om te smikkelen.

Jee Willem, dit is je lucky day!!!

image

1 like

Haha die is me te zwart.

Een groot man zei ooit:
‘Ik ben gedurende mijn hele horloge liefhebberij altijd heel snel uitgekeken geweest op zwarte horloges.’

Die groot man was ik overigens zelf in een groepsapp gisteren.

Ik moet dus passen.

2 likes

Jij bent toch meer breed dan hoog? :no_mouth:

1 like

De witte is nog te krijgen via de Zenith website maar de meeste Defy Classic varianten (zoals de zwarte van @Rolopalooza en mijn eigen titanium Skeleton) zijn inmiddels ook out of stock nadat de productie al even gestaakt was…

11 likes

Dan wacht ik nog ff met mn Ti skeleton in het blauw gooien :rofl:

2 likes

Zou ik sowieso doen want ik ben de advertentie nu aan het typen :joy:

2 likes

Waarom doe je ineens zoveel weg dan? Voel je de liefde niet meer in de hobby?

Meer dan ooit tevoren maar we zijn bezig met een nieuw huis en dat wordt geen goedkope. Ben er volkomen berust in even andere prioriteiten te stellen en misschien valt het allemaal wel mee. Vooralsnog blijft het bij biedingen en we hebben ook nog twee huizen te verkopen.

4 likes

:rofl:
En een nieuw energiecontract he, dat hakt er ook in :stuck_out_tongue:

Roze chronomaster iemand (vind de vorige in de tonneau kast mooier):

6 likes

Ben voornemens om flink te investeren in energiebesparende maatregelen. Ik ben al in contact met bedrijven terwijl ik nog niet eens een huis heb. Vooruitzien is regeren.

1 like

met de huidige markt moet je ook 6 maanden van te voren zijn werd mij verteld.
Misschien koop je wel een huis waar helemaal geen panelen op kunnen of een warmtepomp in kan.

Is allemaal niet zo vanzelfsprekend :wink:

1 like

Dat is zo maar we hebben nu wel een tweetal huizen waarvan het 1 van de 2 waarschijnlijk gaat worden. Neemt niet weg dat alles kut is en ik blij ben als het achter de rug is.

On topic

15 likes

On topic

13 likes

Zijn wij Zenithianen eigenlijk grotere flipperaars dan anderen? De meesten, behalve onze heilige Zenthiaan @WatchWalker uiteraard, lijken toch de prachtige topstukken vrij makkelijk in blauw te zetten. Mijn oude bewierookte Tipo 2 is inmiddels al door 5 verschillende horlogeforum handen gegaan sinds de koop in september 2018. De prachtige zwarte defy skyline in korte tijd ook al een paar keer. Zelfs @Rolopalooza had kort geleden kortsluiting en liet zijn tricolore gaan. Wat is dit toch? Prachtig maar dan toch niet voor de eeuwigheid of zo? Of een geweldige flippermachine omdat in het prijssegment vreselijk veel leuks te snoepen is?

4 likes

Denk het niet. Maar vind het wel een goede vraag. Wat is de trouwheidsfactor van het merk? Ik zal het morgen ff aan Tornare vragen tijdens ons gesprek. Ben benieuwd of hij zijn klantenkring goed kent.

4 likes

Al ruim drie jaar standvastig:

:upside_down_face:

11 likes

Topper

Ik denk toch dat ik deze niet meer weg doe.

22 likes