Ik begrijp je.
Au Fond zijn ze zeker niet net-niet. Integendeel.
Ik heb ook veel spijt van laten gaan van n zenith. Ik heb er ook al over nagedacht wat t is.
Ik denk eerder dat t n perceptie is. Veel-posters ook vaak wisselaars.
Ik denk dat er veel trouwe zenithianen zijn hoor. Gewoon n topmerk met 1 minpunt: teveel limiteds, boutiques,…
Bedoel je Omega?
Dat begrijp ik!
Duurt wel lang dat typen
Dat was echt in een vlaag van waanzin. Geen idee waarom die er ineens uitging. Ik sluit dan ook niet uit dat die nog eens terug komt of dan misschien de versie van @tompj Net iets anders maar oh zo lekker.
De CMS vind ik overigens op het moment een topper. Al had ik dat met de zwarte Defy ook een lange tijd en die staat ook zomaar te koop…
Waarom allemaal precies? Geen idee
Haha iemand anders vroeg dat net ook al, maar had drie advertenties gemaakt en toen moest ik weg en ben niet meer thuis geweest. Morgen dan maar.
Mannen van stavast hebben we nodig
Ik heb dus nu jou tipo
Voelt wel een beetje als een afgetrapte hoe.
Is een prachthorloge. Hooelijk bij jou voor de eeuwigheid. Dat verdiend ie.
Heb hem pas 2 x gedragen, maar voorlopig blijft ie wel gewoon in mijn verzameling
Maar daar stip je essentie aan. Ik had zelfs 2 varianten van zelfde model en toch ook beide er uit.
Dus zn vraag is terecht: waarom?
Zeg het maar. Toch misschien wat makkelijkere merken om te proberen.
Kan ook mijn GMT wegdoen omdat ik m weinig draag maar die vind ik niet meer terug voor dezelfde prijs als aanschaf en dat vind ik persoonlijk dan weer jammer. Bang dat ik spijt krijg…. Die Zenith kan ik daarentegen wel weer een keer tegenkomen voor een leuke prijs.
Klopt, die GMT koop je straks voor minder dan wat je er vandaag voor krijgt. En die Zenith kost dan hetzelfde of ietsjes meer…
De marktprijzen hebben het nog nooit bewezen, maar ik denk ook dat Rolex overprijsd is, dus meer kans op dalen.
Anderzijds is Rolex super aanwezig in Azië (waar de crisis minder hard verwacht is), en Zenith zag ik daar nog niet.
Dat betwijfel ik.
Dat is je goede recht.
Mijn Defy was ook al 2x geflipperd op het forum voor ik hem kocht toen hij nog maar een jaar of zo oud was…Heb het idee dat er een aantal modellen zijn die veel geflipperd worden (de modellen die een tijdje hip zijn) bij Zenith (en bij andere merken) maar dat de andere (minder hype gevoelige) modellen vaak relatief lang blijven bij de eigenaar.