En terecht!
Is een prachtig horloge.
De manufacture was ook een kanshebber. Helaas heb ik die hele verkiezing moeten splitsen anders hadden deze 2 ook gestreden
En terecht!
Is een prachtig horloge.
De manufacture was ook een kanshebber. Helaas heb ik die hele verkiezing moeten splitsen anders hadden deze 2 ook gestreden
Eigenlijk is dit de enige winnaar. Mooiste zenith in staal. op een full set top staat originele zepperderzep na dan
Foto of 3 erbij dan maar
. .Klinkt misschien bizar, maar die “padelwijzer” was voor mij 1 van de hoofdredenen om voor de Manufacture Edition te kiezen.
Nu nog met een zwarte plaat
Mooi…
Is mijn hobby ook niet echt.
Als ik die van mij niet draag dan draai ik hem om de paar dagen weer een paar dagen vooruit. Is beter dan elke keer de hele boel opnieuw instellen.
Poe… Wat mooi die rode wijzer op de panda/goud combi. Prachtig…
Nou zo een witte vind ik ook echt
Weet een vd zenith boys of je een zwarte chronomaster sport plaat los kan bestellen? En zo ja: weh kost deh?!
Geen idee. Maar een e-mail aan de conciërge van zenith en je krijgt een antwoord.
Jong en oud. Modernste El Primero en een El Primero van het eerste uur.
Het blijft toch een plaatje…
Twee subdials , de kleurencombinatie en de positie van de datum! Dit spreekt mij toch wel aan
Volgens mij nog nooit hier op het forum gezien?
Kan me niet herinneren dat ik iemand hier met zo’n unieke (split second chrono en gesplitst date window) ZEP heb gezien.
Wauw!!
Cool hè! ik zat zomaar wat op Chrono24 te zoeken op Zenith chrono’s toen deze voorbijkwam.
Jammer genoeg komt het nu even niet uit
Welk type is dit?
El Primero Split second