Zenith only (Deel 3)

Denk het niet eerlijk gezegd, misschien is het bij zijn inboedelverzekering te claimen, ik heb all risk waar vallen en stoten onder vallen, eigen risico is dan wel €100.

Bedankt voor de adviezen heren!

Het is een mooie dag om wat fruit te dragen.

18 likes

:mango: power!

2 likes

Ik heb wel eens getwijfeld om deze weg te doen. Vandaag niet! :yum:

20 likes

23 likes

De rand van mijn wijzerplaat ziet er niet meer uit. Heeft iemand hier ervaring mee?

6 likes

Niet persoonlijk. Ik vermoed ooit dat er ooit vocht is ingeslopen. Het heeft zijn charme maar je kan ook op zoek naar een vervanging. Met wat geduld vind je dat wel op C24 of eBay.

1 like

Dank je voor je snelle antwoord.
Ik heb op c 24 alle rainbows bekeken en een paar hebben er ook last van, maar niet zo erg. Ik ga maar op zoek naar een andere plaat.:rainbow::+1:

Je kan ook Zenith zelf contacteren en vragen of ze de plaat nog hebben en tegen welke prijs. Ik heb al vaker gezien dat de onderdelen prijzen in de fabriek soms lager liggen dan wat op eBay aangeboden wordt.
Enkele recente consumenten prijzen (af fabriek) voor Rainbow onderdelen: roterende bezel €246, saffier glas €153, grote secondewijzer €25, uur plus minutenwijzer €50. Wijzerplaat weet ik helaas niet maar er zijn dan ook heel veel verschillende versies van.

2 likes

Ik ga het opzoeken, dank je

1 like

:joy::joy::joy: helemaal goed!

1 like

In combinatie met een Zenith en een La Chouffe mag er veel hier….

1 like

Off topic: mijn La Chouffe was een stuk donkerder van tint. Is dit een andere variant?

1 like

Of je hebt de jubileumversie die ze nu hebben, die is donkerder…

1 like

31 likes

Vorig jaar had een vriend van mij deze Espada om
Wat een plaatje.
Foto’s zijn ruk ! Ik weet het :disappointed:

12 likes

Oeps. Derde foto was een ongelukje.
Kan niet editten

1 like

De Gouden op de gouden band?
Vraag maar of hij hem wil verkopen!

1 like

Klopt ja .
Hij draagt hem niet vaak, maar ik denk dat hij ‘m niet kwijt wil.
Zal het eens voorzichtig vragen als ik ‘m weer spreek

1 like