Zenith only (Deel 3)

Ai, lopen we elkaar net mis.
Dan hoor ik wel of je de Zenith nog heb kunnen kopen.

1 like

De ZEP zal alweer (te) lang in de doos… Wat een fijn horloge!

18 likes

19 likes

Ik dacht echt dat ik zo’n gele Speedmaster Schumacher zag in eerste instantie…

Heb 'n brilletje nodig :thinking:

2 likes

De datum loopt al op de zaken vooruit :thinking:

8 likes

En nog wat extra spam :hugs: Van de 1/10 of a second

13 likes

18 likes

Voor een :eyeglasses: kun je ook bij mij terecht (voordat er weer een grappenmaker tekst uit z’n verband gaat trekken: horloge is niet te koop)

2 likes

Vanwaar je geïllustreerde reactie in “zenith only”?

1 like

20 likes

12 likes

Wow!

1 like

Als je 1 van de 2 chrono’s kwijt wil ………

1 like

Sorry, deze reactie begrijp ik dan weer niet… :thinking: Maar goed, laat maar… Ik zal als niet Zenith eigenaar terughoudend zijn met reageren…

Je was gisteren al de derde die er naar vroeg… :wink:

Dat valt me eigenlijk mee/tegen.
Zou verwachten dat heel HF, althans de Zenith fans, zich gemeld zou hebben met de vraag

1 like

Voor de Zenith liefhebbers… 30% korting!

Verkrijgbaar in het oude pand van juwelier van de Kerkhof te Eindhoven. Hoek Hooghuisstraat/ Rechtestraat…

5 likes

Goede middag,

Ik hoop dat ik hier terecht kan met mijn vraag.
Ik heb mijn zenith el primero 38mm helaas laten vallen.:woozy_face:Het glas is gebroken en er liggen scherven op de plaat die ws ook via de datum opening in het uurwerk zijn gegaan.

Horloge naar de ad….en inmiddels een e-mail ontvangen met de offerte. €1457.

Een bedrag van rond de €700 had ik niet vreemd gevonden maar niet het dubbele of mis ik iets?

Een volledige service alleen al is 700 euro wat zeker moet worden uitgevoerd bij zoiets, wat stond er verder op de offerte voor vervanging van onderdelen, alleen het glas en wat voor kosten zijn daarvoor benoemd?

1 like

Balen! Je kunt ook direct met Zenith contact opnemen, zij sturen je dan een verzend doos en handelen het direct af. Misschien is de prijs dan wat scherper?

Alleen de benodigde service is idd al €700.

1 like