Sodemieter, wat word ik toch VROLIJK van dit horloge!!
Ik word hier zo blij van
Geweldig duo!
Een Elite maakt het wel een complete set. Toch zou blauw dan niet verkeerd zijn erbij.
Probeer je nu te verkopen?
Het wordt toch echt wel wit of zilver voor de volgende dresser.
Zeker niet!
Maar ik vind de huidige lijn zelf een stuk minder aantrekkelijk.
Mede daarmee dat ik de kat uit de boom kijk. Moest de huidige elite range top geweest zijn, dan was de revival er niet gekomen.
En de revival is echt wel heel leuk, dus misschien goed dat de huidige elite reeks het net niet is.
Meer dan dat! Geweldig mooi!
Zeker! 1 van mijn mooiste zonder twijfel… ik heb hem ook nog maar eens om vandaag
De el primero’s kunnen perfect door als dressers, dus of een elite erbij echt een meerwaarde is… maar die blauwe van @tompj is ook wel schitterend, dus waarom niet eens speuren naar eentje van die generatie? Ze zijn best betaalbaar dacht ik.
De zilveren zijn net iets te flets.
Volgend jaar komen ze met een nieuwe dresser. Ik wacht die wel af terwijl ik spaar
Heb me ook voorgenomen niets te kopen tot ik het sluitstuik “de ideale dresser” heb.
Tenzij ik een topdeal tegenkom die ik een jaar gratis kan dragen ofzo.
Altijd riskant met een Zenith, zeker in tijden waar zelfs Rolex onder list gaat. Maar ik ben benieuwd waar ze mee komen volgend jaar
Zal waarschijnlijk geen Zenith zijn. Maar een Junghans Meister kun je wel eens voordelig op botsen.
Heel cool! Laat eens wat foto’s om de pols zien!