Ik snap de logica niet helemaal, maar een heel mooi exemplaar in ieder geval.
Bedoel dat hij hem niet bij een handelaar heeft gekocht en dat het hopelijk een marktplaatsvondst is van een eerste eigenaar die hem amper heeft gedragen.
Daarom beweer ik niet 100% zeker is dat het ongepolijst is want dat weet je nooit zeker. De kans is in ieder geval groot als ik het horloge bekijk.
Enige dat ik niet begrijp, is hoe het mogelijk is dat hij nu pas 7 likes heeft.
9 onderstukken!
10, want iedere verzameling moet een karakterstuk hebben.
Weliswaar niet op de GF bracelet, maar draag deze stoere vintage met heel veel plezier. Je ziet hem regelmatig aangeboden worden, maar hebben wel vaak sporen van een zwaar leven.
Gewaagd op staal…
Ja, ik heb een paar mooie straps voor deze maar ik zet hem soms toch terug op de bracelet. Hij is niet zo populair maar ik vind hem mooi en hij draagt prima.
Ik geniet vooral op zonnige zomerdagen van die stalen band.
Maar de leren band is comfortabeler. En in grijs weer vind ik het soms wat flets overkomen.
Heb nu dit zonnetje weer in huis en om de pols.
Na de verkoop in november van de twee stalen Elite 6150, de blauwe en de zilveren, na zes jaar, om plaats te maken voor de EP Chronomaster Original, is dit de 6150 die in de collectie blijft en nooit zal weggaan.
Niet goed, maar wel zoals te verwachten was. Aan de andere kant, ik heb er ook al heel wat maanden plezier van…
Ja ja, klassieker in de maak.