Zenith only (Deel 4)

Ik weet niet of ik dat hier mag delen maar ik had gisteren een Duitse dealer gevonden met een nieuw exemplaar voor euro 6.350 en op voorraad.

Groet

edit: Stond gisteren op voorraad en nu op aanvraag idd

1 like

Toevallig paar dagen geleden een review bekeken van deze oranje Zenith, ziet er waanzinnig uit! Vind de blauwe Extreme ook echt prachtig maar helaas is Zenith met de nieuwe Defy lijn voor mij aan de te grote kant gaan zitten. Als ze de Skyline in 39mm zouden maken dan hadden ze denk ik echt een hit te pakken, idem voor de Extreme

1 like

Deze versie is toch 37mm dacht ik. Lijkt me een top maat. Hoop deze snel een keer live te zien.

Dat zal @tompj dan zijn. Die heeft nooit zoveel tijd nodig om te kiezen.

6 likes

Weet niet hoe het met jullie zit, maar het is misschien wel een goed idee om vooraf te checken wat “op voorraad” betekent. Ik heb al een aantal keren gehad dat dit bij zakelijke aanbieders op C24 iets anders betekent, namelijk “waarschijnlijk op voorraad bij mijn leverancier maar het kan zijn dat ik je over 2 weken meld dat het een paar weken kan duren en ook niet voor de geadverteerde prijs”

3 likes

Ho ho! Eerst eens even bekijken.

2 likes

Ik heb het niet over chrono maar over de website van de aanbieder zelf. Stond gisteren netjes voorraad en direct leverbaar en nu op aanvraag

Ah, ok.
Ik werd getriggerd door

maar je had het later over de site van de aanbieder begrijp ik

1 like

15 likes

Cool.
Wel héél aanwezig wmb.

1 like

Ik vind het helemaal niks.

3 likes

Ik zie nu ineens de kroon.

Ik ben het met Willem eensch.

2 likes

Alle meningen zijn welkom! Wie nog?

2 likes

Ook niet mijn cup a tea :coffee:

1 like

Funky!

En de Pilot op de achtergrond die hier nu geen aandacht krijgt is ook echt heel mooi, die heb ik zelf laatst om gehad :+1:t2:

2 likes

10 likes

:wave: Ook minder mijn ding. Oranje is onder de taalgrens minder populair.

2 likes

Super gaaf! Ik ga hem zelf binnenkort ook passen en ben heel erg benieuwd of hij in de smaak valt. Denk dat je dit horloge alleen héél erg tof kan vinden of helemaal niks, er zit weinig tussenin. :smile:

2 likes

Oei nee :rofl:

1 like

Fraai! Wat vond jij ervan?

1 like