Ik weet niet of ik dat hier mag delen maar ik had gisteren een Duitse dealer gevonden met een nieuw exemplaar voor euro 6.350 en op voorraad.
Groet
edit: Stond gisteren op voorraad en nu op aanvraag idd
Ik weet niet of ik dat hier mag delen maar ik had gisteren een Duitse dealer gevonden met een nieuw exemplaar voor euro 6.350 en op voorraad.
Groet
edit: Stond gisteren op voorraad en nu op aanvraag idd
Toevallig paar dagen geleden een review bekeken van deze oranje Zenith, ziet er waanzinnig uit! Vind de blauwe Extreme ook echt prachtig maar helaas is Zenith met de nieuwe Defy lijn voor mij aan de te grote kant gaan zitten. Als ze de Skyline in 39mm zouden maken dan hadden ze denk ik echt een hit te pakken, idem voor de ExtremeâŠ
Deze versie is toch 37mm dacht ik. Lijkt me een top maat. Hoop deze snel een keer live te zien.
Weet niet hoe het met jullie zit, maar het is misschien wel een goed idee om vooraf te checken wat âop voorraadâ betekent. Ik heb al een aantal keren gehad dat dit bij zakelijke aanbieders op C24 iets anders betekent, namelijk âwaarschijnlijk op voorraad bij mijn leverancier maar het kan zijn dat ik je over 2 weken meld dat het een paar weken kan duren en ook niet voor de geadverteerde prijsâ
Ho ho! Eerst eens even bekijken.
Ik heb het niet over chrono maar over de website van de aanbieder zelf. Stond gisteren netjes voorraad en direct leverbaar en nu op aanvraag
Ah, ok.
Ik werd getriggerd door
In Duitsland met en aardige korting al op voorraad (chrono24)
maar je had het later over de site van de aanbieder begrijp ik
Cool.
Wel héél aanwezig wmb.
Ik vind het helemaal niks.
Ik zie nu ineens de kroon.
Ik ben het met Willem eensch.
Ik vind het helemaal niks.
Ik ben het met Willem eensch.
Alle meningen zijn welkom! Wie nog?
Wie nog?
Ook niet mijn cup a tea
Funky!
En de Pilot op de achtergrond die hier nu geen aandacht krijgt is ook echt heel mooi, die heb ik zelf laatst om gehad
Alle meningen zijn welkom! Wie nog?
Ook minder mijn ding. Oranje is onder de taalgrens minder populair.
Super gaaf! Ik ga hem zelf binnenkort ook passen en ben heel erg benieuwd of hij in de smaak valt. Denk dat je dit horloge alleen héél erg tof kan vinden of helemaal niks, er zit weinig tussenin.
Oei nee
Fraai! Wat vond jij ervan?