Nier voor mij maar ik vind de blauwe Extreme diver wel heel goed gedaan. Met name van deze kant gezien daar is heel veel aan de gang qua lijnen.
Ik heb oranje altijd een mooie kleur gevonden.
Precies
Ik ben vrij eigenzinnig, noem het koppig als je wil. Ik vond ze beide top. Maar waardeer ieders mening.
De blauwe en de zwarte trouwens ook. Zeker in real life.
Ik denk dat ik hem zo op de foto toch een beetje ‘te’ vind. Oranje is een van mijn lievelingskleuren maar …
Erg benieuwd om deze live te bewonderen
De foto doet het oranje geen eer aan (want kunstlicht). Maar deze revival is trouw aan zijn roots en is net zo oranje als de illustere voorganger uit 1969.
Wat vond je van de dikte? Dat is het enige waar ik m’n vraagtekens nog bij heb als ik naar de specs kijk. Verder is het oranje prachtig, knalt er lekker uit
Door de opbouw en vorm van de kast zag ik daar weinig probleem mee. Het is dan ook 600m waterproof…
Heel erg geslaagd, stoer en eigenzinnig
Geweldig toch !? Een blok/brok historie
Ik vindt de Extreme ook prachtig, vooral in het zwart. De Revival is natuurlijk nog ‘authentieker’, maar is mij too much.
Meer foto’s hier.
Deze is voor mij helaas een maatje te groot. Deze kleurstelling wel
Ik zie het als een ‘sign’ om de nieuwe defy te halen
Bij terugkomst van de vakantie de blauwe santos in het blauw
Je gaat deze serieus overwegen
Ik vind het net een Edox Hydro van vroeger
Overwegen? Gewoon doen, dare to be different
Ik zie de gelijkenis trouwens niet. Die lijkt mijn inziens meer op een planet ocean. ALs ik al een vergelijking moet maken.
Nieuwe defy lijn vind ik cool
Ik vind het glas en de bezel erop lijken met die hoeken erin, maar goed iedereen zijn ding