Je moet hem i.r.l. ervaren. Ik dacht zelf: “Die gaat zo snel mogelijk van de Revival af”.
Lederen band en vouwsluiting liggen klaar … maar ik wil hem op die ladder houden. Zo comfortabel, …
De metalen band op de Defy Diver Revival is een duidelijke vooruitgang. Voelt best solide aan, inclusief de vouwsluiting. Veel steviger dan de ladderband.
Ook aanpassen gaat erg vlot met normale schroefjes erin (aan één zijde). Tenslotte, de vouwsluiting heeft ook een extension, mocht je het horloge over je duikerspak willen dragen.
En net zo krasgevoelig als metalen vouwsluitingen van andere merken uiteraard.
Nog niemand gezien hier.
Niet in bezit, wel gepast. Ik vond hem cool, met name de afwerking van de bezel en het design van de dial met de applied markers. Maar ik had niet een “deze moet ik hebben” gevoel. Misschien over een tijdje als de prijs meer in lijn is met een tweedehands IWC Pilot.
En dan is dit nog een stilstaand beeld. Die bewegende radertjes zijn betoverend.
Wat cal 3600 mist in kleur, maakt het goed in diepte-beleving en zichtbare beweging.
Moet zeker niet onderdoen voor cal 400.
Niet in bezit. Maar dat zou zo nog maar eens kunnen gebeuren op een mooie dag. Ik zou dan eerst nog wel de verschillende varianten goed vergelijken.
Hoe bevalt deze? Ik zit nog steeds in twijfel Gepast in Italië en maat was spot on
Maar nog beetje twijfel of hij niet net te is
Bij twijfel snel oversteken heb ik geleerd.
Ik moet eerlijk zeggen;
Hoe meer ik 'm zie icm goede foto’s, hoe mooier ik 'm vind worden.
Ik heb geleerd, bij twijfel niet oversteken
In Aken ligt die
‘Inhalen’ toch?
Ik woonde als kind in het centrum van Rotterdam, oversteken was mijn ouders worse nightmare