Ik hoop binnenkort echt deel te kunnen nemen aan dit Zenith Only draadje, want ik heb groen licht om mijn droom-horloge te kopen; de Revival El Primero. Nu alleen nog kiezen tussen de A384, A385 of A3817. Ze zijn allemaal prachtig!
Ik ben her-en-der offertes aan het aanvragen. Heeft iemand nog een tip voor een dealer die ik zeker zou moeten proberen?
De A3817 is boutique only dus een offerte anders dan voor RRP wordt lastig, al vind ik die wel echt een bjoetie en zou je op het forum echt een unieke hebben.
Precies dat @Buramu. Daarnaast zijn er ook nog de Shadow en de Safari waaruit je kan kiezen. En de A3818 (Cover girl) als je budget het toelaat.
Klopt, ik heb de Shadow en Safari ook bekeken, maar ik ga bij voorkeur voor de “originele” kleuren. De historische backstory van dit model is voor mij een deel van de charme, dus de authentieke looks spreken me extra aan
Ik heb zojuist mijn wederhelft (een normie) betrokken in de keuze, en zij ging volledig voor de A384 panda dial.
Wat is in hemelsnaam
?
15cm toch?
Ik ga ook een groene cordura bestellen voor mijn Tipo, mooi combo!
Eens, het is dat de Covergirl op mijn pad kwam, de tricolore in een tonneau kast met de pulsoschaal is een mooie combi die geen enkele revival heeft.
Het is echt een goede combi vind ik ook. Lijkt wel behoorlijk opvallend te zijn, want ik krijg bovengemiddeld veel reacties op het horloge sinds hij op deze band zit
Hoho de Covergirl is ook fantastisch, maar volgens mij lastig verkrijgbaar.
Ik zou eerlijk gezegd niet weten welke ik zou kiezen wanneer ik beide zou kunnen krijgen.
Iemand die niet een horloge-nutcase is zoals wij
Op C24 staat een ongedragen Covergirl voor 10,9K bij een particuliere Duitse verkoper (met mogelijkheid voor een prijsvoorstel), de A3817 is 9,6K. De Covergirl in titanium en de 50 tinten blauw in de wijzerplaat is top.
Van zo’n foto’s word ik ook hebberig (en irrationeel)