Zenith only (Deel 4)

16 likes

hahaha, ja, ik snap wat je bedoelt en heb wel meer slecht afleesbare horloges die ik het gebrek aan deze toch wel essentiële eigenschap vergeef.

Exact dit voor mij ook

1 like

Ik vind 'm ubercool en een zeer geslaagde combinatie. Heel veel draag plezier :fist_right::fist_left:

2 likes

Ik heb exact hetzelfde horloge en afleesbaarheid is voor mij echt belangrijk (het argument dat je ook op je telefoon kan zien hoe laat het is vind ik echt bespottelijk). Maar ik heb hier nooit problemen mee gehad.
Maar dan heb ik het over de tijd… Om even te zien of het vandaag Woens- of Donderdag is, is wel een dingetje… :nerd_face:

1 like

Schitterende Rainbow Flyback en prachtig vastgelegd

2 likes

Ik heb vorig jaar de lenzen in mijn ogen laten vervangen (kleine ingreep, in feite een voortijdige staar operatie) waardoor ik geen leesbril meer nodig heb.
Wat geweldig is dat… Alles scherp!

4 likes

Problemen heb ik er gelukkig ook niet echt mee, maar door de grijze achtergrond ‘‘verdwijnen’’ de wijzers wel eens. Een lichte tilt zodat de wijzers net ander licht pakken en het is afleesbaar.
Maar naast de PO, waar hij toevalligerwijs naast lag, is wel duidelijk dat hij op afleesbaarheid niet de hoogste punten scoort.

Herkenbaar. Maar met leesbril zo prachtig mooi gemaakt en afgewerkt

De chronograaf met streepjes om de 2/100 sec, ‘‘afleesbaar’’ op de 1/100. Dat alleen is toch al geweldig?! De smoothness van de chronograafwijzer met zijn 1/100 sec stapjes.

Het waanzinnige blauw van de nachtelijke hemel :star_struck:
Dat vroeg meteen om een blauw bandje. De bracelet is heel mooi, maar ook wel heel jaren 90. Die zie ik er niet meer op komen. Met de leren band overigens een heel ander horloge.

4 likes

Klopt! Heb de bracelet er ook afgehaald (is niet eenvoudig…) en dan blijken de gaatjes in de lugs zo dicht bij de kast te zitten met dit model dat je gebogen pushpins nodig hebt…

1 like

Inderdaad, die band was er niet makkelijk af te krijgen. Ik wilde niet gaan hameren op het horloge qua schokken, maar je drukte die pin waarmee hij in de kast zat er niet zo 1,2,3 uit. Ik was bang dat het dunnere pinnetje waarmee ik drukte zou breken en ik uit zou schieten. Gelukkig goed gegaan, bleek zelfs een hele lange bus en pin.

Dat had ik ook gelezen maar het is me (ook met wat moeite) gelukt met een quick release, daar kun je de pin ahw helpen met in het gaatje schieten

1 like

Dat is voor dit model een mooie maat :ok_hand:t2:

1 like

Prachtig horloge en geweldig uurwerk! Gefeliciteerd!

1 like

7 likes

Het heeft ook meer wijzers dan 1 @Meistersinger :sunglasses::wink:

2 likes

23 likes

Een drukke plaat, maar zo mooi. Eigenlijk een contradictie, maar hier niet.

2 likes

10 likes

23 likes

23 likes

7 likes

30 likes