Zenith only (Deel 4)

Ik stel uit. Topper!

2 likes

Ik had dus best wel gehoopt dat deze (van @Ojjz) niet perfect zou zijn. Maar dat is 'ie wel. :smiling_face_with_tear:

27 likes

Er zijn 2 kampen hier wat betreft de definitie van perfect :wink:;

4 likes

Ja, ik weet het. Op de pols vond ik Bad Zenith mooier. Inderdaad, iets vadsiger, maar hij ligt daardoor wel mooi tegen de pols aan in plaats van er bovenop te staan.

De wijzers en indexen van die van @Kad vond ik dan wel weer mooier. Dus misschien bestaat perfectie toch niet. Hele geruststelling. :sweat_smile:

8 likes

Deze week is Zenith geariveerd.
Dit is 'm

13 likes

Voor mij is het (jammer genoeg) exact andersom. De “bad zenith” ligt beter op de pols en heeft niet de loze ruimte en het zwevende gevoel op mijn pols.

Zelfs hier valt het op, terwijl ik hem hier op de rechterpols draag die iets breder is en iets beter valt dan links.

19 likes

Jawel hoor: Good Zenith met juiste wijzers, paddle chrono, bruikbare decimaal schaal :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

image

3 likes

En het verkeerde metaal! :face_with_hand_over_mouth:

even serieus, snoepje natuurlijk!

1 like

Oef, die is en blijft echt prachtig :heart_eyes:

1 like

De uitstraling van het saffierglas door het ontbreken van de bezel op de good Zenith, zorgt dat ik over het niet aansluiten op de pols kan heen kijken.

1 like

Geef ik je groot gelijk in. Er zijn verder ook andere design elementen waardoor ik de “good zenith” zou kiezen. Gelukkig hoef ik (nog) niet te kiezen want zit zeker nog niet op het punt waar ik de overweging kan gaan maken :sweat_smile:

De Revival op de ladderband was overigens de grootste verrassing die ik in lange tijd op het gebied van horloges heb gehad, wat een tof horloge.

17 likes

Hear hear. Ik vond het vrij veel openbaringen op 1 dag.

4 likes

Ben ook groot van een tonneau kast op een ladderband:

14 likes

Die ladderband en ik gaan geen vrienden worden, zoveel is duidelijk. Maar oh, wat is die Revival gaaf. Eigenlijk in elke uitvoering.

7 likes

Zeker, de A3817 is ook een beauty samen met de Safari en Shadow voor elk wat wils.

5 likes

De safari van @flowert heeft mijn hart even doen overslaan.

23 likes

Wat een discussies in de marge :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Ja hij ligt wonky, maar in het dagelijks leven valt me dat niet op. Is uiteindelijk maar 12,6mm dik/dun, waarvan 2-3mm glaasje.
Louboutins zijn ook niet gemaakt om comfortabel te zijn. Tis van horen zeggen he!

Met veel interesse gepast. Andere vibe, wel mooi.

De kinderen scoorden hem in de top 3 van wat ik gepast had.

@Ojjz => super mooie band en leuk horloge :wink:

15 likes

Ik werd er ook hebberig van.

2 likes

Daarvoor moet ik de credits aan @Ko-Banden geven! :slight_smile:

2 likes