Valt mee, dan zou ik me niet verdiepen in Speedmasters als ik jou was. Dan komt het neer op lange S, korte R, streepje op de E, puntje boven/naast/diagonaal bij een getal, lange of korte minute markers, stapje op de wijzerplaat, enz, enz, enz.
De (bizar soepele) band was een perfecte match met mijn polo en sneakers. Toegegeven, zoiets helpt mee in de beleving.
Tof! Doet mij denken aan een boutique editie van de Original die een aantal jaar terug uitkwam. Die zou ik ook wel is in het echt willen zien
Wat? Waarom? Die tweede lijkt veel ergonomischer?
Is ook wel zo, maar eerste is eleganter. Vooral aan de linker kant te zien.
Eigenlijk is het antwoord: “van elks één of meer en vergeet de revival niet”
Was een dikkerdje, de 2 EP’s die erna gekomen zijn klopten ook historisch gezien qua looks dus geen spijt dat die weg is.
Haha purist. Ik ben juist fan van mijn dikkerdje. Zoals @SwissToni al zegt, draagt die beter.
Verder ben ik ook fan van de ster aan de chronowijzer, ookal slaat dat historisch én functioneel nergens op. Ik had wel graag die driekleuren-track van de boutique editie gehad; heel chique detail.
Gelukkig zijn er verschillende smaken en meningen
Dat is die ook. Alhoewel….
Ik heb beide gehad. Stoorde mij enorm aan die kast van de bad zenith.
Door de nieuwe kast (eigenlijk dus de originele) ziet het horloge er veel dunner uit.
Design technisch vele malen mooier. Daarom draag en heb ik deze zenith. Niet vanwege het comfort. Dan draag ik wel een ander horloge.
Briljant
En die revival, hoe ligt die op de arm?
(Sowieso een mooiere kast, maken ae die ook met de tricolore ringen?)
Helemaal anders, veel lagere lugs.
Voor de slechte lezers onder ons: fototje graag?