Zenith only (Deel 4)

19 likes

Dat zou ik dus juist niet doen, weer een extra schakel in de keten. Wees blij dat je tegenwoordig nog direct met een fabrikant kunt schakelen en dat het juist niet via de AD hoeft! Idd gewoon verzekerd door Zenith dus geen zorgen over maken :+1:t2:

1 like

Dat is ook weer waar. Hoe dan ook, rechtstreeks of via S&C, m’n Chronomaster gaat terug naar Zenith voor controle.

3 likes

De week is weer begonnen

20 likes

Deze gaat misschien mogen gaan…

16 likes

Het is wel echt een beetje haat-liefde met de manufacture bij jou hè?

1 like

Doe het niet

1 like

Met een Tipo CP2 om de pols moet het goed komen Bert…

16 likes

Vandaag niet, dus hoop dat het evengoed goed komt :grin:

2 likes

Nice, DJ of DD? Ik vind het omschakelen naar 36mm altijd lastig, zeker vanaf 43mm…

1 like

1601 DJ is het.

Voor mij is het andersom. 36mm hoef ik niet aan te wennen, maar aan de 43 wel. Normaal draag ik tot 40mm. Ondanks dat de tipo niet groot draagt is het toch een duidelijk merkbaar verschil.

21 likes

goeie slippers man!

1 like

Die zijn zo comfortabel dat de Adilettes voortaan in de kast blijven :grin:

13 likes

Blijft genieten deze. Heb zelfs nog even gedacht om de witte in het blauw ook op te pikken…

21 likes

Op Artem sailcloth zo te zien?
Mooi hoor.

Thanks. In dit geval cordura van Jacobstraps zodat ik ook de vouwsluiting van Zenith kan gebruiken. Bandjes vinden die van 20mm naar 16mm verlopen is lastig maar je kan ze ook gewoon laten maken natuurlijk…Kleur matcht met het onderste grijze register.

9 likes

Voor het geld hoef je het niet te laten. Daar heb ik nog wel eens 9k+ voor betaald :rofl:

1 like

December relaunch covergirl a3818

Misschien in staal nu?

1 like