Ik denk het niet.
Zie ik nou goed dat dit model geen reguliere secondewijzer heeft?
Volgens mij staat hij op de 12.
Volgens mij is dat de chrono-secondewijzer
Dat is de chronograaf wijzer, de secondewijzer is in het hart met 3 zwarte punten volgens mij.
Yep, zie hem nu ook.
Deze zou je relatief gunstig moeten kunnen kopen. Is een lastig model, op Catawiki wordt je er mee doodgegooid.
Ps. Niet daar kopen a.u.b. maar bedoelde het meer als statement
Snap alleen niet hoe het werkt, naar welke punt moet je dan kijken om het aantal seconden te zien?
Geen idee. Het is meer dat je kan zien dat hij loopt/draait…
Lastig in de zin van moeilijk verkoopbaar of wat bedoel je? En wat zou je dan zien als relatief gunstig? Ik had via chrono als eens geinformeerd maar daar leek de verkoper idd al meteen wat korting te willen geven.
Lastig als in kleine markt, dus goeie prijs moet ver onder list-price zitten.
Staalgoud is meestal de minst gewilde combi, de open wijzerplaat van dit model slaat ook niet echt aan, alle extra wijzers en chrono maken het horloge erg druk en volgens mij is de diameter vrij groot toch?
Dat zijn op dit moment veel redenen waarom dit horloge minder courant is en met grote kortingen verkrijgbaar zou moeten zijn.
Bedankt voor de uitleg! Hij is 42mm dus een beetje aan de grote kant inderdaad. Weet je toevallig ook waarom goud op staal het minst gewild is of is dat gewoon smaakafhankelijk?
42mm is toch niet groot? Dat is een Speedmaster ook.
Lug to lug is de Zenith waarschijnlijk circa 3 a 4 mm langer en dat maakt een groot verschil
Ik was in het bezit van een rose gouden Chronomaster versie, in 40mm uit 2005. Was toen trouwens mijn eerste Zenith. Droeg erg fijn moet ik zeggen maar later verkocht om een ander horloge mee te helpen financieren.