Zenith only (Deel 4)

Happy Elprimeroday!

27 likes

Happy Elprimeroday​:fireworks::sparkler:

34 likes

Heel mooi @kayl

Draag je meerdere horloges? Of alleen deze? Hoe ervaar je het instellen van het horloge als je hem een tijdje hebt laten liggen?

21 likes

Heb zelf deze en ik heb hem op een winder liggen. Het is me te veel werk om alles goed in te stellen. Jij ook, @Kayl ?

18 likes

Thx! Het instellen valt mij erg mee icm met quickset functies en volgens mij heeft ie een power reserve van 60 uur. Zo gepiept!

3 likes

Na de vakantie eindelijk weer een ander horloge om…

31 likes

14 likes

Hoi allemaal, ik ben Frenk, en nieuw hier. Ik lijk nog geen topics te kunnen aanmaken dus ik stel me alvast hier maar half voor, in het topic waar ik het meeste tijd denk te gaan spenderen :slight_smile:

Op Oudjaarsdag eindelijk de trekker over gehaald en deze beauty aangeschaft:

–eerste post, media nog niet toegestaan–

Ik had deze eigenlijk echt al jaren op de korrel, maar telkens durfde ik de knoop niet door te hakken… ik denk dat ik altijd ergens eng heb gevonden om met zoveel euro om mijn pols te lopen. Inmiddels heb ik me er dus overheen durven zetten :slight_smile:

Mijn eerste Zenith is een Defy Classic die ik al weer 4 jaar geleden heb aangeschaft (ik schrok ervan toen ik net opzocht hoe lang geleden het was, de tijd gaat zo snel). Hiervoor was ik bij Jaap van Ten2Two terecht gekomen, die me heel fijn heeft geholpen. Ik maak eigenlijk echt zelden foto’s, maar nu ik daadwerkelijk lid ben zal ik het toch wel wat vaker gaan doen, dus zal ik in binnenkort eens een leuke van mijn Defy nemen… op één van de dagen dat ik níét mijn Chronomaster draag :smiley:

Overigens, een van de redenen dat ik langer heb gewacht met de aanschaf is dat ik een tijd lang heb getwijfeld of ik het vorige model niet mooier vond. Daarom heeft --eerste post, links nog niet toegestaan-- altijd in mijn Saved Posts gezeten. Maar uiteindelijk ben ik nooit in de gelegenheid geweest om ze beiden in levende lijve te zien. En nu er eindelijk een dealer binnen 10 minuten zit (Pertijs in Breda) dus toch de nieuwe gaan proberen, waarbij ik vanaf het eerst moment meteen het JA!-gevoel had :slight_smile:

Aangezien ik er toch was, ook gelijk maar de Defy Skyline Skeleton met de zwarte dial om gehad. Su-per vet. Dat zou zomaar de volgende kunnen worden… maar nu nog even niet :smiley:

14 likes

Ziet er een beetje karig uit, zo zonder foto :smiley:

1 like

Je kunt altijd je Avatar aanpassen :slight_smile: en welkom in het Zenith deel.

Vandaag weer deze

37 likes

39 likes

Goeie foto!

2 likes

Prachtige foto’s @Kad @Erik11

2 likes

Is dat gewoon de zoom functie op je telefoon? :ok_hand:

1 like

15 likes

Wilde ik net zeggen! Goed hoor @Kad :clap:

2 likes