Zenith only (Deel 4)

De mijne is een 22522 vintage…

1 like

Nu nog een 19mm beige tropic vinden. Al zal een 20 ook wel er tussen te proppen zijn.

1 like

There is no such thing…

Prachtig inderdaad, met name de verschillende subdial layouts.
Voorkeur voor de bruine…

1 like

Die van mij is ook 20mm gaat prima.

1 like

Het ladderband verhaal is nog in de maak, bij Zenith zelf zijn ze niet zo vlot helaas…

19 likes

Toevallig net bericht van s&c over de safari ladder band, levertijd, Sint juttemis en een hele sjieke prijs uiteraard …
Ze maken geinige horloges bij Zenith maar service en klantvriendelijkheid heeft zo ongeveer het gehalte van jeuk waar je niet bij kan…
Dus mocht er hier nog iemand zijn die wel afscheid wil nemen van zijn of haar band dan houd ik me aanbevolen!

1 like

Veel succes met de zoektocht, heb nog niemand hier gezien met een ceramic ladder band bij zijn shadow of safari.

1 like

Is ook niet ceramic maar titanium…

neem contact op met de congierge van zenith zelf,mss gaat het dan wel en wat vlugger

1 like

Die ook niet

Als de prijs natuurlijk niet de doorslaggevende factor was.

Wat ik begrepen heb is dat de bracelet momenteel niet voorradig is en dat er dus een zeer lange levertijd aan vast zit…
De prijs is overigens ruim €1100 via s&c dus ik weet niet wat zij er op pakken…

ik zou gewoon contact met de congierge opnemen en vragen of die hem kan leveren en wat de prijs is!!
vragen kost niks

1 like

Maar waar vind ik die conciërge dan want ik heb wel enigszins contact met een zekere Luc Mahop maar dat verloopt allemaal zo traag…

stuur je een pb

Deep blue Skyline

21 likes

26 likes

Gaaf Willem! Echt heel vet.

1 like

Net opgehaald, pas goed bij zijn grotere bling bling broertje.

12 likes