Twee uitgesproken modellen hoor!
Ja erg vet! Zou dit wel eens een weekje willen dragen om te ontdekken of het een blijvertje kan zijn. Dat is wel een zorg denk ik…
Wel echt een fantastische zomer knaller
Welke ref is dit? Ken hem niet en moet zeggen dat ik hem ook wel leuk vind
Sorry zo ver was ik nog niet
Wat @YY77 zegt. Ik had ze ook niet paraat
Blauw: ref.03.2150.4069/51.C805
Bruin: ref.03.2150.4069/75.C806
Als ik mij niet vergis, is dit dezelfde kast als de vorige Chronomaster, wat voor mij een voordeel is t.o.v. de huidige.
Cheers
mooi man!
Tja, ik heb zat horloges om een beetje door te wisselen. Denk dat hij mega vet is in roulatie.
Ik zie mezelf al festivals afstruinen met deze Zenith om
De witte Fusalp special is ook gaaf. Vind deze “hoek” van Zenith sowieso gaaf; een tikkie “Hublot gewaagdheid” maar dan met een mooi merk en techniek erachter.
Hoe voelt het horloge aan? Niet te veel “moonswatch” gevoel?
Nee absoluut niet. Gewicht ligt tussen staal en aluminium in als ik in zou moeten schatten.
Ik was ook bang dat het moonswatchy aan zou voelen, maar niets is minder weer.
Als je in N-B bent ben je welkom hem eens om te slingeren
Luc? Die van Chopard?
Luc Mahop van Zenith?
Is dat een origineel Zenith bandje? Ik wist niet dat die in zoveel kleuren kwamen.
Zeker een origineel bandje. Ze hebben momenteel 13 kleuren in de 41mm Skyline. Plus hier en daar nog een special edition dacht ik.
Geweldig! Lastig om je in te houden waarschijnlijk…
Ik zou mijn rubberen band graag met een gesp dragen, maar helaas werkt dat niet bij die band.
Ook niet als je de extra lange versie besteld? De bandjes bestaan in 3 maten, bij de XL zou je genoeg overlap kunnen hebben voor een normale gesp?
Of als alternatief, een goedkopere en misschien meer comfortabele vouwsluiting dan de originele?
Ikzelf koop er ook steeds de originele vouwsluiting bij zodat ik die niet hoef over te zetten en daarmee het hele idee van snelwisselsysteem teniet doe.