Zenith only (Deel 4)

22 likes

Heb je de band als eens andersom geprobeerd? Optisch natuurlijk niet top, maar soms geeft het net de verlichting om toch comfortabeler te dragen.

1 like

Goede gedachte, maar ik vind dat er echt niet mooi uitzien. Zeker niet als het overtollige stuk band vrij lang is.

1 like

Wel punten voor de poging!

1 like

26 likes

Wat een onder de radar superding.

2 likes

Kreeg nochtans al schermtijd in the Sopranos

1 like

Levertijd van de titanium band 25/11 :pensive::pensive:

En de prijs, precies wat geit en limoen zei?

1 like

Dat verklaart, ik heb geen flauw idee wat de sopranos zijn.
Iets met een koor van tv?

2 likes

Eén van de hoogst gewaardeerde tv series ooit. Gaat over een mafia baas en familie in New Jersey.
:+1:
Liep van '99 tot 2006 dacht ik.

1 like

Ok. Aanrader, begrijp ik. Offtopic:
Op Netflix ook?

1 like

HBO.
Zeker een aanrader, veel afleveringen met een waardering van boven de 9 per seizoen.

Ff googlen wat in godsnaam HBO is…

En “Zenith Sopranos”, maar dat blijkt een regenboogmodel. Toch een heel andere sfeer.

6 likes

Ja inderdaad

Het zijn allebei Rainbow Flybacks. Enige verschil zijn de kleuren van dial en bezel.

11 likes

Dan weten we nu ook dat de AD’s de MSRP hanteren, ik denk genoeg marge om niet nog extra marge te pakken, als het al niet een contractuele voorwaarde is waar ze zich aan moeten houden.

1 like

Kon die goed zingen? :grin:

1 like

Los van de prijs alleen wel een absurd lange levertijd voor een band die eigenlijk sinds kort door Zenith wordt geleverd…

Ik snap het wel dat ze voorrang geven aan horloges die standaard met die band verkocht worden van de productielijn.

1 like