Zenith only (Deel 4)

Website, gaat tamelijk vlot. 10tal dagen wachten op retour kit, opsturen en 8-10 weken op je handen zitten.

2 likes

:joy:

Mij is het niet gelukt :grimacing: .

Maar wel een mooie navitimer gescoord :heart_eyes:

Ik via S&C Den Bosch

1 like

Jaar of 50 oud…

4 likes

7 likes

14 likes

@brick , inderdaad blijft roze. De subdials zijn puur roze, maar de rest is toch zoveel meer? Zit zilver, paars en nog wat tinten in, of ben ik kleurenblind? :thinking:

• Is prachtig, ook voor mannen.
  • Is prachtig, maar voor vrouwen.
  • Is echt niet om aan te zien.

0 stemmers

2 likes

Ik wou een neutralere keuze. Is niet prachtig. Maar vele malen beter dan die groene met ceramische bezel.

Snap ik maar het ging me eigenlijk niet over ‘prachtig’ maar over ‘man’ of ‘vrouw’
De laatste keuze heb ik er maar bijgezet omdat er altijd wel mensen zonder smaak rondlopen en dan konden die niks kiezen. :sunglasses:

Qua afmeting lijkt hij mij te groot voor de gemiddelde vrouw.

Deze lag gisteren te glimmen bij Rikketik. Is een zeer zeldzaam exemplaar, misschien zijn er zelfs minder dan 10 gemaakt in deze uitvoering. Het gaat om een (zelfbenoemd) Bologna model uit de periode 1985-1992. Dus na de De Luca en voor de Rainbow. Volledig in goud met bezel in bakeliet.

Het neon licht doet het horloge geen eer aan maar geloof me, echt wel een eenhoorn!

12 likes

Waarom heb je hem uiteindelijk niet gekocht? En wat vroegen ze ervoor?

1 like

Nog in beraad, in functie van wat ik er voor zou willen opofferen. Daarnaast vroegen ze er ook teveel voor (€18k), alhoewel er natuurlijk nauwelijks of geen vergelijkend materiaal voorhanden is.

4 likes

Eindelijk om de pols, en nu officieel lid van het Zenith genootschap :slightly_smiling_face:

Lang getwijfeld over de kleur, maar uiteindelijk gaf de mening van mijn vrouw de doorslag; die vond de klassieke panda met grote afstand het mooiste.

Ik ben absoluut onder de indruk van dit klokje. Foto’s kunnen niet vangen hoe mooi en verfijnd dit ding is. En een onverwachte wrist-presence voor zo’n bescheiden maatje :smiley:

32 likes

Welkom bij de club. De afwerking op Zenith is fenomenaal hé.

3 likes

En hoe! Gefeliciteerd met deze prachtige A384.

1 like

Absoluut, ik ben helemaal verliefd op alle scherpe hoeken en flanken van de kast.

Alleen de clasp van de band is inderdaad zo beroerd als alle reviewers zeggen. Daar had van mij de vintage authenticiteit wel op mogen houden. Als je een saffier glaasje in plaats van een plastic glaasje mag gebruiken, dan kun je ook wel een iets betere clasp monteren…

…Maar dan kijk ik weer naar die mooie details op de wijzerplaat en dan is alles weer vergeven :grin:

3 likes

Zijn er hier nog mensen op het forum met een (gehavende) Rainbow Elite?

4 likes

Heel mooi! :ok_hand: :+1:

1 like