Stalen banden zijn ze niet zo sterk in bij Zenith. Ze rekenen er nochtans genoeg voor aan.
Helaas volledig mee eens! Ik betrap mezelf erop dat ik meestal bij het dichtdrukken van de sluiting denk “vast of niet”?
Over de bracelet gesproken, ik wil hem nu fatsoenlijk op maat maken. Ik gebruik nu de vele micro-adjust gaatjes, maar daardoor zit de clasp nu wel een heel eind weg van het midden van de pols.
Wanneer ik de schroefjes van de band losdraai, ga ik dan gekke verrassingen tegenkomen of is het een simpele kwestie van los-schroeven, link er uit en weer vast schroeven (de schroeven zitten bij deze bracelet maar aan 1 zijde van de band)?
Misschien even verwarmen om de lijm te “breken”.
Ah, dank! Moet ik ook weer lijm toevoegen bij het terugdraaien?
Sommigen doen het, anderen niet.
Ik kon ze makkelijk losschroeven. wel een goede schroevendraaier gebruiken ;). Ik heb ze gewoon teruggeschroefd en ze zitten na bijna 2 jaar nog steeds vast
Zal maar niet vragen naar de prijs 🫣
Dank, dan komt het vast goed
Als ik het goed gehoord heb 11.800 CHF
Ongevraagd dan. €12900. Maar al uitverkocht denk ik.
Halo Pola, moest die in een moderne en grotere uitvoering terug gelanceerd worden, ik zou snel met 2 Zenith horloges in de collectie zitten. Prachtig!
Gewoon opnieuw uitbrengen zou waarschijnlijk al voldoende zijn. Moet van mij helemaal niks moderner of groter worden. Een kast van 39mm en slechts 8,9mm dik, met automatisch loopwerk, is ook de dag van vandaag nog een zeldzaamheid, zeker in combinatie met 200m waterdichtheid.
Deze Rainbow Elite ligt dan ook fantastisch op de pols, een waar plezier om te dragen.
Let even niet op het tijdelijke gele lederen bandje, had weinig keuze in huis in deze maat (19mm).
Kan ik begrijpen maar dan zou ik ze niet moeten hebben. Een moderne duiker moet voor mij toch minimum +40 mm zijn. Maar das voor iedereen anders. Heel mooi horloge in ieder geval.
Dacht van niet.