Zenith only (Deel 4)

Ook van de partij (let niet op de datum)

22 likes

Breek de week

21 likes

Vandaag gaat eindelijk (na 4 maanden) mijn custom cordura strap aankomen, ben er klaar voor :slight_smile:. De strap van Zenith en ook de stalen band waren het net niet voor mij dus ik hoop dat Jacobstraps weer wat moois oplevert (bestel al mijn custom banden daar dus ik heb goede hoop maar dit is de eerste cordura die ik daar heb laten maken…). Thuis werken heeft voordelen!

12 likes

Yep het is precies wat ik wilde. Padded dus iets meer volume dan die van Zenith, grijs stikseltje ipv zwart en heb de band ook iets langer besteld zodat die ruim over die rare vouwsluiting van Zenith heengaat en je nog een stukje band voor de keepers hebt…Het cordura is een beetje grover dan dat van Zenith maar vind ik goed passen.

Denk dat de CMS voorlopig niet meer op staal gaat!

32 likes

Staat hem erg goed. :smiley::+1:
Ik zat er zelf aan te denken om er over een paar maanden eens een zwart leren rally op te zetten om te kijken hoe dat smoelt.

Maar voorlopig eerst maar eens van de stalenband genieten :slightly_smiling_face:

2 likes

Ik wilde dicht bij het concept van Zenith blijven maar wel met een twist. Heb hem overgenomen op staal maar ook met de Zenith cordura band en vouwsluiting dus ik kan nu volop wisselen.

1 like

Ik had hem op de Zenith cordura met vouwsluiting.
Onlangs de stalenband bij de AD opgehaald (rib uit mijn lijf :grimacing:) dus wisselen en combineren is hier ook mogelijk :slightly_smiling_face:

1 like

Losse stalen band is inderdaad een vermogen.

Was niet super enthousiast over de cordura band van Zenith.Wel een mooie band op zich maar de keepers net te smal dus de band kan er bijna niet door. Ook een vrij korte band voor de lange vouwsluiting. Snap niet dat ze daar geen rekening mee houden. Heb maar een gemiddelde pols dus voor de grote pols kan het echt niet.

1 like

Vooral dit, pastte maar net

1 like

Ziet er tof uit!

1 like

heel mooi op deze band

1 like

Ziet er echt goed uit. Hoewel ik toch ook van polished center links houdt.

1 like

Dit is zo’n dankbaar horloge om te fotograferen. Na een afgeketste koop nu weer gewoon lekker in de horlogedoos.

26 likes

31 likes

Zeer geslaagd!

1 like

12 likes

Het banden swappen gaat vrolijk door :grin:

21 likes

Next. De tropic is nog steeds beter.

2 likes

22 likes

21 likes