Van deze drie duidelijk de laatste, Chronomaster A386 met zwarte plaat, erg mooi en perfecte maat! Maar als je open-worked mooi vindt, waarom dan niet gaan voor een volledige skeleton? Met 41mm wel aan de grote kant, zou deze vanaf 18cm polsomtrek aanraden.
Heb zelf de witte variant van de Chronomaster Sport een keer gepast, op een blauwe (Velcro?) band. Was best onder de indruk van de kast, maar uiteindelijk toch maar niet gedaan omdat ik ām op staal wilde. Die stalen band schijnt trouwens lastig op maat te krijgen. Weet niet hoe dat zit met de open heart varianten. Zelfde band en sluiting, weet iemand dat wellicht?
Ik vind zoān open plaat erg lelijk, maar de datum op half vijf daarentegen vindt ik weer horen bij een Zenith.
Maar je moet vooral dat kopen wat jezelf mooi vindt, en je niet laten beĆÆnvloeden door ons Forum gasten.
Tenzij je 'm weer wil verkopen, dan zou ik zeker niet voor de open kiezen. Die kom je niet meer kwijt vrees ik
verkopen is inet de insteek maar uiteindelijk weet ik toch dat ik een horloge waarschijnlijk geen 30-40 jaar meer zal houden.
kopen en verkopen is onderdeel van waarom ik de hobby zo leuk vindt. en een hobby mag van mij ook geld kosten.
ik zie natuurlijk wel dat de open op chrono een stuk goedkoper is dan de sport.
Ongedragen/nieuw worden al met 25-30% korting tov nieuwprijs aangeboden. schrijf je dan daarna nog steeds zoveel af?
en ik vraag me af, zenith is toch ook niet gek. als dat ding niet verkoopt dan maken ze m niet meer. zit zelfs een apart uurwerk in zonder datum als ik me niet vergis. dus ergens op de wereld zullen er best mensen zijn die dit juist wel mooi vinden. (toch ? )