Zeker zijn er liefhebbers, natuurlijk. Denk alleen dat die in de minderheid zijn.
Maar zoals gezegd, laat je vooral niet beïnvloeden door ons. Lekker je ding doen. Duizend mensen, duizend meningen. Nietwaar?
nee ik vind hem ook erg mooi. dat blijf ik ook vinden.
maar als ik hem over een jaar nog niet kwijt kan voor 1000 euro en een zak drop dan wordt het wel een prijzige investering.
ik laat het eerst maar even bezinken want als ik eenmaal iets in mijn hoofd heb dan moet het er vandaag ook zijn maar het is beter dat ik er eerst even 1-2 weken niet aan denk. als het dan nog steeds kriebelt dan kan het een blijvertje worden
De cms is denk ik mijn favoriete aankoop van 2023. Stalen band heb ik een haat / liefde verhouding mee. Deze cordura band is handgemaakt en top, zo draagt het horloge fantastisch.
Geen Zenith in huis momenteel, dus vandaag deze sister from another mister:
Leuk voor als je in een klassiekere mood bent.
En de band wat langer laten maken bij de rare vouwsluiting kan natuurlijk ook als je hem custom laat maken. Snap niet dat ze daar bij Zenith zelf geen rekening mee houden…
Veel mooier op zo’n band dan op staal inderdaad
De laatste aanwinst in de collectie. Helaas heeft de speedmaster het veld moeten ruimen maar daar is deze voor terug gekomen. Ik ben er helemaal blij mee. Al heb ik wel mijn eigen belofte gebroken dat ik dit jaar niets meer zou kopen.
Zenith el primero striking 10th.
Hier ga je geen moment spijt van krijgen…
Ja maar, dat was wel nog 2 hele dagen… Onmogelijke belofte aan jezelf
Nee denk ik ook niet. Speedmaster is wel mooi in mijn ogen, maar die kan je overal wel vinden. Deze Zenith was wel een zoektocht!
En die 2 dagen kan ik mij ook wel vergeven hoor.
Ik dacht dat de Defy een zekerheidje was @Pandemo ;-). Ik heb de skeleton ook al 20x overwogen. Lijkt mij knetterveel value for money. Maar zie ze ook vaak weer snel vertrekken. Gaat hij dan toch vervelen? Of zie ik een andere reden over het hoofd?
Ik heb de mijne inmiddels 3 jaar. Er zijn tijden dat ik hem helemaal niet draag. En dan toch, als ik hem weer om doe denk ik “wat een gaaf ding eigenlijk ook”. Meestal na een paar dagen wissel ik hem dan toch weer.
Binnen een collectie met meerdere horloges is het gaaf. Als enige horloge of in een duo met een ander horloge zou ik het niet doen. Dan gaat het inderdaad vervelen. De value for money is wel echt gewoon heel goed als je kijkt naar het niveau van afwerking etc.