Zenith only (Deel 4)

Mwoah…het had gekker kunnen lopen. Eentje erbij:

Maar ook een paar eruit.

Die heb ik niet eerder gelezen als vaker voorkomend probleem. Wel een supercool horloge is het ook. Die plaat is fantastisch

4 likes

Ik heb een CMS onder garantie moeten laten maken omdat de minutenwijzer vd chrono bij langer dan 15 min timen niet naar 0 resette.

Daarna mijn Chrononaster original onder garantie moeten laten fixen omdat de minutenwijzer vd chrono uit zichzelf ging lopen.

Goei spul :rofl:

1 like

Ik krijg morgen eindelijk, na 10 weken wachten, mijn NOS Chronomaster 1969 binnen. Bouwjaar zal 2018 of 2019 zijn. Hopelijk daarme geen ellende :sweat_smile:

6 likes

Ik zit weer een beetje in een ‘horlogedipje’.

Wellicht ga ik deze laten gaan. Mag voor een heel mooie prijs weg lieve Zenith liefhebbers.:grimacing:

14 likes

Jij bent nooit lullig met prijzen, dus dat zal inderdaad een mooie deal zijn :+1:t2:

1 like

Een verstelbare stalen band … 99 kg :sweat_smile:

1 like

Een ladder bracelet zou ook kunnen :sunglasses:

45kg.

1 like

Dat :ok_hand:

1 like

Ik blijf dit echt een tof horloge vinden. Ik kom er alleen achter dat hij in het wit nagenoeg onvindbaar is :frowning:

2 likes

Zwart dan?

Wat komt er in de plaats?

Helemaal zwarte horloges hebben me nooit echt kunnen bekoren.

Paar keer geprobeerd, maar zijn nooit blijvers gebleken.

1 like

Noppes

2 likes

Nog work in progress dus :sweat_smile:

26 likes

Hmm al die CMS problemen, zal eens checken of het bij mij wel allemaal werkt…

1 like

Dit blijft ook één van mijn favorieten aller tijden! Binnenkort weer een keer ophalen, zit in een Flieger fase dus deze past er wel bij :slight_smile:

1 like

Ideaal voor iemand die maling aan de tijd heeft…

4 likes

Tussen de meetings door even tijd gemaakt om bij WatchDeLux in Bratislava binnen te lopen. Ik moest de Defy Skyline even proberen… en dan dadelijk ook maar even de Chronomaster Sport.
Ik vond de dial van de Skyline op foto’s altijd wat tegenvallen, maar in het echt, is dit toch wel een positieve verandering. Hoewel ik de plaat van de Defy Classic nog altijd mooier vind, is die quick-change voor de armband wel een hele verbetering, en de rubberband wordt er gewoon extra bijgeleverd.
Ik vroeg ook naar de Skeleton, maar blijkbaar is deze momenteel niet meer te krijgen.
Prijsverschil tussen de Skyline en Chronomaster Sport is ook niet meer zo groot, zou niet weten welke te kiezen. Beide hebben iets extra dat voor hun spreekt!

19 likes

Dit ding is magisch… vind ik…

36 likes