Zenith only (Deel 4)

Geen LED-licht meer dan, zou ik zeggen. :wink:
Of ben ik nu hopeloos ouderwets? :roll_eyes:

B (en C en R) zijn natuurlijk geen koekebakkers.
Maar bij mij is dit de blauwe plaat die is gebleven.

Heb nog een GS SBGA375 (donkerblauwe Spring Drive), maar denk er over om die een keer in te ruilen voor een SBGA407 (Skyflake) of SBGA413 (Shunbun).

1 like

Mooie prijs voor deze op C24, het is dat ik al een RG A386 heb, anders had ik gehapt;

4 likes

Inderdaad. En een ticket naar de US moet er dan ook nog af kunnen…

1 like

Ga binnenkort de andere kant op naar het land van de rijzende zon anders had ik hem voor iemand mee kunnen nemen.

1 like

21 likes

Blijf dit de allerbeste horloge-band combinatie ever vinden. Ondanks dat ik niet zeker weet of het mij persoonlijk zou staan.
Mijn oprechte complimenten!

4 likes

De meningen durven nogal eens te variëren. Toch @YY77 ?

3 likes

Ik sluit mij hier bij aan. Iedere keer dat ik hem zie moet ik grijnzen

2 likes

Oh, hoor ik nooit, haha.

Het is 50/50 volgens mijn telling, niet dat ik 'm daar minder om draag.

2 likes

Oe wat lekker zeg!

1 like

21 likes

En terug van garantiekwestie. Keurig netjes geregeld en nog vrij vlot ook

17 likes

Ik lees in dit topic buitengewoon vaak over garantiewerk. Mankeert er zo vaak iets met deze uurwerken? Je zou denken dat de EP toch wel redelijk uitontwikkeld zou zijn

1 like

Mmmmm :thinking: :thinking: ook al een garantiekwestie gehad…Wat is dat toch tegenwoordig met die kwaliteitscontrole? De mijne (laatste post voor de jouwe) betrof een splinternieuw exemplaar…

Er zat een design-fout in hun Cal 3600, en is terug te vinden in hun producties van 2021. Ze hebben er een fix voor, en als je je hiervoor aanmeldt lossen ze dat netjes op.

Het probleem: de chronowijzer op 6 beweegt soms vanzelf.

2 likes

Het 1/10de uurwerk is redelijk nieuw, daar heb ik de meeste garantiekwesties van gelezen.

Het 3861 uurwerk van Omega had ook kinderziektes, de mijne hield er na 3.5 jaar mee op.

1 like

Duidelijk verhaal, dankje :+1:t2:

1 like

Dat was bij mij ook het geval.

En, mooi op je handen blijven zitten intussentijd?

Bij mij bewoog de minutenteller in de subdial op 3 uur juist totaal NIET.