Hier nog een foto uit mijn archief die ik 5 jaar geleden heb gemaakt van de blauwe Defy Classic Skeleton.
En nog eentje met beperkte focus…
Hier nog een foto uit mijn archief die ik 5 jaar geleden heb gemaakt van de blauwe Defy Classic Skeleton.
En nog eentje met beperkte focus…
Ja, die secondenwijzer van de manufacture is vet.
Schitterend horloge op de foto, laat staan hoe mooi die in het echt is.
Het echte drie dimensionale gevoel krijg je nooit goed op de foto.
Mooi hè
Welkom bij de Manufacture HF club!
Happy to be in!
Goed om je ervaring te horen! En uiteindelijk toch de zwarte mooier dan de blauwe?
Mooie foto’s!
Ik had liever de blauwe ook gehouden, want specialer. Maar de zilveren markers waren onder bepaalde licht omstandigheden niet mooi. Vond ik. Een ander heeft er wellicht een ander gevoel bij.
Voor mij weer een voorbeeld van het feit dat als je kritisch op je spullen / horloges bent, je een horloge echt irl moet zien alvorens je een oordeel over de looks kunt vellen, en je uiteindelijk pas echt een goede mening kunt geven nadat je een horloge een tijdje gedragen hebt.
Deze is mooier
Dit horloge uit 2017 is het oudste in mijn collectie. Nog steeds blij als ie weer aan de beurt is. Het is de mooiste blauwe wijzerplaat die ik heb gehad (van Breitling, Cartier en Rolex heb ik ze laten gaan).
Breitling maakt nochthans mooie blauwe platen met veel schakering. En geen paarse tint onder led-licht. Want dat stoort me soms aan blauwe platen.