Zenith only (Deel 4)

Dat is zeker waar :star_struck: . De details zitten wel goed!

10 likes

Ik vind hem wel erg gaaf!

Vanwaar die haat naar het 1/10th uurwerk?

Vind het natuurlijker als een chronograaf 1 rondje van 60 seconden maakt, daarnaast klopt de decimeterschaal wel bij het org. uurwerk maar niet op het Cal. 3600.

3 likes

Ik denk dat het ze niet is gelukt. Ben wat bevoordeeld want heb zelf ook de Chronomaster 410 triple calendar maar ben niet heel erg enthousiast.

In plaats van

waarom niet een mooie duiker, pointer date of Elite GMT uitbrengen?

2 likes

Oud vs nieuw:

6 likes

Niet mis, maar komt toch niet op de lange termijn lijst.

Te sportief ogend voor dat type uurwerk.

Eens, vind de kleurstelling ook niet geweldig en dan voornamelijk de gouden wijzers en indices.
Jammer, als je het mij vraagt hadden ze hier meer mee moeten/kunnen doen.

Verder vind ik de prijs ook echt reusachtig, mij hoor je niet klagen maar als je het mij vraagt schiet het zijn doel wel voorbij zo.

2 likes

Is toch geen gezicht als die loopt. Gaat veel te snel en daarnaast mis ik de paddle op die wijzer. :sunglasses:

1 like

Ik zie het nu inderdaad. Wist niet hoe ze die 1/10 nauwkeurig afleesbaar gemaakt hadden, maar hij gaat dus 10x rond per minuut :rofl:

6x volgens mij.

1 like

Je hebt gelijk. Ik dacht dat ie 6 seconden over een omwenteling deed. Dan zou je mooi de tiende seconden op de vaste markers af kunnen lezen

1 like

Deze is ook gereleased, best wel een vette kleurstelling, beter dan alleen groen.

3 likes

En deze hebben ze ook uitgebracht;

3 likes

Bah

De snelheid vind ik net tof.

De paddle is idd wel cool.

1 like

Kan nog 10x sneller met de zenith defy 21 en de Carrera Cal 360.

1 like

Defyyyyy

15 likes

Dit vind ik best een tof ding om eerlijk te zijn.

De prijs zal wel ff huilen zijn gok ik :rofl:

Lelijk is het niet, maar toch een klein beetje teleurgesteld. Niet iets om naast een ZEP original na te streven.

De JLC vind ik toch geslaagder. (Maar ook duurder)

3 likes

Valt mee, als je per maand €1061 aflost ben je er in 100 maanden. :see_no_evil:

2 likes