Zenith only (Deel 4)

Kan je er ook in wonen? Vraagt mijn hypotheekadviseur.

1 like

Vind de nieuwe triple calander juist gaaf.
De 410z vind ik werkelijk prachtig maar toch wel erg klassiek. Kijk er al een jaar naar maar hak de knoop maar niet door. Te jong voor denk ik :yum:

Hoewel ik deze release graag eerst eens vastpak acht ik de kans groot dat ie op de shortlist komt :ok_hand: de witte a.u.b.

1 like

Je bedoelt niet deze toch, die vind ik niet klassiek aandoen;

4 likes

Nee, deze.
Echt een heel mooi horloge. Voor over 10 jaar :wink:

De 42mm vind ik niet in verhouding. Subdials staan te ver naar binnen. Hier zie je dat ook goed;

6 likes

Helaas is die jlc in de combi stalen kast zilveren plaat heel erg dodelijk saai. Irl.

Daar gebeurt werkelijk niks. Nop. Doe dan maar de zenith. Alhoewel ik ook groot jlc fan ben.

1 like

Het lijkt wel een Speedmaster :joy:

3 likes

Er is ook normaal goud

Ook met witte dial te krijgen.

5 likes

Je wil deze……
Kocht hem toen ik 25 werd, classy as Fuck Brür!

:stuck_out_tongue_winking_eye:

11 likes

16 likes

Leuke video van de triple calendar:

5 likes

24 likes

13 likes

Echt een mooi ding en vooral met het zwarte cijferblad!

Ik vind ‘m geweldig mooi. Die gouden accenten doen het helemaal voor mij.

19 likes

Begin maar al te sparen :smirk:

1 like

:blush: ja ouch

Jaaaa lekker toch? Vind hem ook geslaagd.

1 like

Je ziet hier goed de afgesneden markers naast het dag- en maandveld, had het mooier gevonden als ze dat niet hadden gedaan.

2 likes

Ga je ervoor…na verkoop van je Chrono Sport? :wink:

1 like

Ik hoop echt dat de band goed is. Vind het horloge prachtig op de foto’s , ben nog niet uit welke kleur. Dat groen is ook wel apart maar wellicht op lange termijn minder tijdloos. Panda is classic en altijd goed. Slate is chique en tevens conform de OG. Lijkt me een lastige keuze.

Zo gauw ie bij de boutique ligt gauw bewonderen en passen :yum: zou zomaar eens de 2024 NA kunnen worden :ok_hand:

4 likes