Zenith only (Deel 4)

:point_up_2:

Lume :ok_hand:

12 likes

Al die discussies. Daar krijgt een mens honger van. Trek in een ZEP.

15 likes

Mooi spul he!

14 likes

Hij is al een tijd niet meer verkrijbaar, dus kennelijk niet oneindig veel :slightly_smiling_face:

1 like

Is die echt discontinued of alleen nog aan te schaffen bij een bezoek aan de fabrieks boutique?

1 like

Deze ziet er beter uit👌🏼 hoe staat het met je lugs na al die wissels🫣😅

1 like

Ja wordt weer eens tijd dat er gediscussieerd wordt op HF.

plaatjes vind ik ook op de gram. :sunglasses:

1 like

Mooi spul.

18 likes

Geen idee. Maar voorheen stond die ergens nog wel op de website. Daar is die nu niet meer vindbaar.

Hoeveel mensen die een fabrieksbezoek doen kopen een aandenken van zeg 9k€?

Nu ik het zeg… ik heb nog een entreebewijs voor de fabriek!
Die kreeg ik bij het horloge omdat ik die in COVID tijd kocht. :sunglasses:

@Sanderrr heb jij die ook nog?
@Neyra?
@Enpassant?

1 like

In dat geval. Ik vind die ME harder overkomen. De lichtgrijze dial geeft een wat zachtere toets.

Straks ga ik wollig klinken.

1 like

Dial is ook gelakt wit en contrast is groter met de subdials. Dat heeft de tricolore niet.
Tis maar net hoe je de foto maakt. :stuck_out_tongue_winking_eye:

. . ..

13 likes

Yes sir! Ik voel een roadtrip aankomen :sunglasses:

1 like

Toch met een +1, denk aan je fijnste HF persoon als je een bezoek plant, ik heb de komende tijd mijn agenda vrij. :stuck_out_tongue:

3 likes

@Bwatched? :joy:

We zullen eens kijken hoeveel mensen in een auto kunnen :wink:

2 likes

Anders ga ik wel in 2069 voor het 100-jarig EP feestje.

2 likes

Ik heb deze idd al een hele tijd niet meer op de Zenith website zien staan, denk omdat ze dat uurwerk voor zover ik kan zien ook niet meer in de huidige collectie hebben zitten, alles is nu over naar het nieuwe 1/10e seconde uurwerk volgens mij.

Dat entreebewijs heb ik zeker nog liggen, mooi extraatje bij de aankoop vond ik dat! Nu nog daadwerkelijk eens gebruiken… HF Zenith roadtrip?

2 likes

Zodra de YM @ DNK ligt, draag ik vrijwel nonstop deze rakker. :ok_hand:

17 likes

Ik snap je wel hoor, toen ik de Manufacture net had twijfelde ik toch even tussen deze en de “normale” want de champagne kleur van die laatste is idd warmer, zoals het oude model ook had. Het zijn allebei gewoon hele mooie en goede horloges, voor mij gaven de blauwe subdials uiteindelijk de doorslag :slight_smile:

2 likes

Geen idee, die zie je niet als je hem draagt he :grin:

1 like

Hier nog 1 :smiley:

We kunnen ook gewoon een busje huren natuurlijk :clinking_glasses:

1 like