I’m in!
Was al vergeten dat hij ook een ster hebt. Wat meer uit de schaduw treden
Mooi hoor!!
Goedkoper dan een gewone Chronomaster Sport zag ik. Geen limited of boutique editie?
Niet limited. Maar ook geen keramische bezel, vandaar het prijsverschil.
Je bent het dus eens met jezelf, niet met mij. En daarom vind je de Manufacture mooier.
Ik niet, anders zou ik die hebben gekocht.
Iedereen blij.
Eens met mijzelf en eens met jou. Ik citeer je eigen zin.
Daar staat toch hetzelfde als:
En dat is voor mij inderdaad de reden dat ik de manufacture mooier vind.
Enige verschil tussen jou en mij is dat jij de licht grijze subdial van de tricolore genoeg vindt verschillen van de plaat en ik niet.
Dames, laten we het gezellig houden en het Zenith topic niet zoals het groene deel worden? Straks gaan we het nog over afschrijving hebben hier, daar lachen wij als Zenith liefhebbers om en praten we niet over!
@Brick gaat gewoon lekker naar zijn Manufacture kijken en daar blij mee zijn, en @AB64 gaat lekker naar zijn Tricolore kijken en daar blij mee zijn, en zo heeft iedereen een eigen voorkeur en is iedereen blij met een mooie Zenith
Precies dat!
Waarbij ik het verschil tussen de “tone and finish” van de blauwe subdial en plaat van de nieuwe Chronomaster Sport weer te klein vind.
Vind het trouwens wel een prachtig model.
Is de intentie, het gaat om kleurtjes en smaak. Kan toch geen reden voor onenigheid zijn…
Ik wil deze toch wel eens in het echt zien, vind het wel mooi staan zo! Ik heb de zwarte gehad en weg gedaan want vond die iets te druk qua wijzerplaat en bezel, deze lijkt op het oog net iets rustiger.
Prachtig…
Het risico nemend (maar zeker niet de bedoeling) om de plaat/subdial discussie nieuw leven in te blazen…
Zie je hoe op foto 1 de subdial op 3 donkerder is dan de plaat
op foto 2 lichter
en op de 3e foto bijna dezelfde kleur?
Amazing…
Op veler (4 HFers, zie NA) verzoek het metaal vervangen door leder (strap laten maken bij @slls).
Scherpe, slanke lugs komen zo mooi uit (zoals @Ruud aangaf)
Zal de bracelet niet opbergen want ik ben één van de weinigen die een pcl bracelet wel kan waarderen maar ik vind het resultaat prachtig staan en zal regelmatig wisselen.
Ligt denk ik niet aan de kleur vd band maar een stitching kan het verschil maken.
Zie de 2e foto in deze post van @sander
Ik houd niet zo van contrast stitching… iets breitlingy voor mij.
Misschien mijn blauwe strap maar weer opsnorren.
Lekkerrrrrrrrrrrrr!
Gaaf hoor. Congrats
Gefeliciteerd! Mooie aanwinst…