La Poste tracking heeft hem ook ;
Monday, 25 March at 9h55 (Metropolitan France Time)
Your parcel has been delivered.
PostNL heeft inderdaad geen updates meer sinds donderdag ; bezorgtijd wordt nog berekend . …
Klopt, je kan het traject niet helemaal volgen via PostNL. Heb zaterdag ook weer wat verzonden naar Zenith en doe zelfs geen moeite meer om het te volgen. We zien het wel….
Even wat Zenith spam!
Heel mooi om in het echt te zien, de Moonphase en triple date zijn subtiel verwerkt. Maar hij ligt gewoon niet zo lekker op de pols. De dikte zit volledig in de onderkant waardoor de lugs te erg zweven.
Mooi model nog steeds en de kleur is rustiger dan ik had verwacht. Had een beetje een faded vintage gevoel qua kleur.
Ik blijf verliefd op deze. De brushed en polished ceramic in combinatie met de skeleton dial, echt fatalistisch. Omdat hij helemaal zwart is vond ik het geen horloge om bijvoorbeeld in de zomer te dragen, maar toen kwam de beige strap erbij… compleet ander horloge.
Verder hadden ze ook nog de titanium en ook de groene Chronomaster Sport. Teveel om op te noemen.
Heel cool die Defy Skyline zo, de maat kun je ook goed hebben! Combo met de beige rubberen band is mooi, en denk dat je de zwarte bracelet juist in de zon in de zomer ook wel zult gaan waarderen. Toekomstige aankoop?
Erg mooi contrast, die beige strap! Waar was je geweest?
Inderdaad, prachtige combi!
Was het gewoon passen voor de leuk of zit hier een kanshebber tussen?
Super nice! Die rubber strap hebben ze er goed bij gevonden. Knaller!
Hij staat hoog op m’n lijstje (naast een Lange & Sohne 1815 small seconds 36mm, IWC Ingenieur Aqua, IWC Pilot Chrono Mojave Desert, erg uiteenlopend dus)
Mall of the Emirates
Ja die Defy Skyline Skeleton Ceramic staat al een tijd hoog op mijn lijst. Echt een wow gevoel bij dat horloge, hoe die ook met het licht speelt ondanks dat hij zwart is, zo cool.
Oranje stond ook ergggg mooi, maar zou ik zelf nooit dragen
Heb je er ook de oude onderdelen bij teruggekregen, zo ja wat?