Zenith only (Deel 4)

Die sturen ze inderdaad altijd weer netjes mee terug, samen met een gedetailleerde beschrijving van het verrichte werk. Tenminste, dat is mijn ervaring.

1 like

7 likes

Ja ik heb de oude onderdelen inderdaad netjes terug gekregen. Alle wijzers zijn vervangen, pakkingen, datum ring en het glas.

Waren de wijzers standaard in de service en heb je voor de datumring (lijkt me niet een slijtage onderdeel) en het glas moeten bijbetalen?

Het glas was gebroken waardoor de losse glas deeltjes de wijzers en datum ring hebben beschadigd dus die heb ik betaalt en het glas was ook niet gratis (€536 voor alleen het glas) :face_with_diagonal_mouth:

Nog wat met de inboedelverzekering kunnen doen?

19 likes

Blijft lekker he. :slight_smile:

2 likes

Heerlijk horloge

11 likes

En nogmaals deze

15 likes

Vind die calendar en ook deze uitvoering echt tof!!

1 like

En @nico glazen al besteld?

Als de tudor verkocht is gaat deze ook :grimacing: nieuwe plannen :grin:

12 likes

Eigenlijk niks mee gedaan nee

Op de foto’s en in je hand is hij echt fantastisch. Van de 3 kleuren vond ik de witte met zwarte subdials ook de mooiste variant. Het is ook best impressive wat je krijgt voor €14.500: El Primero chronograph, datum, dag, maand, Moonphase in een 38mm case. Maar om de pols… viel mij helaas erg tegen.

Hier wordt ook goed omschreven hoe het ontbreken van een mid case zorgt voor een aparte pasvorm door de enorme caseback aan de onderkant:

1 like

Vertel!

1 like

Nee nog niet. :sunglasses:

:roll_eyes:

1 like

VC toch?

Nah

image

Ik weet het nog niet.

Dan zou ik de Zenith niet te snel verkopen. Ze worden er niet goedkoper op om terug te kopen.

1 like