Zenith only (Deel 4)

Toch meer blauw dan bruin…

12 likes

Ja, weerkaatsing van licht zette me op het verkeerde been.

1 like

Koers kijken.

25 likes

20 likes

17 likes

Skyline nu ook in chrono voor 13.9k;

En de diver A3648:

8 likes

Die diver… dat is een apart design op z’n zachtst gezegd :see_no_evil:

1 like

Dat zal helemaal in de jaren '60-'70 vreemd zijn geweest, of zou het door de LSD toen het normaal hebben doen lijken:

3 likes

Wat een horror zeg!

Zenith kan het beter houden bij de wat meer bescheiden kleurstellingen :slightly_smiling_face:

13 likes

Vrolijk :+1: in 37 x 15mm. Er komt ook een Extreme Defy met wat meer punch ;

The DEFY Extreme Diver in a 42.5mm angular case is crafted in titanium, equipped with a rotating blue ceramic bezel and helium escape valve with a water-resistance of 60 ATM (600 metres). Featuring blue star-patterned dial with luminescent markers and hands. Powered by the El Primero 3620 SC automatic movement with 60 hours power reserve. Interchangeable strap system with titanium bracelet, rubber strap and single-piece fabric strap made of recycled fishing nets.

Ref 95.9601.3620/51.I301

$11,300.00

foto credit Zenith

6 likes

Weeral iets waar ik ga naar verlangen. :heart_eyes:

En ik heb al veel te veel en wil uit mijn basis niets kwijt. Dus bijkopen of niets doen…

En dit is dan nog niet eens de enige van de recente releases die ik wil. :roll_eyes:

2 likes

We zijn blij dat je in deze groep verslaafden zit.

2 likes

18 likes

Ook in het zwart verkrijgbaar.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf niet zo heel warm word van de nieuwe releases van Zenith op W&W dit jaar.

4 likes

Nog wat plaatjes…

Alledrie op een rij

Ik vind blauwe Defy Extreme Diver wel erg geslaagd!

En hier is de zwarte mooi vastgelegd:

Ben minder gecharmeerd van de A3648 maar vind het leuk dat Zenith wat actiever is aan het diver front.

6 likes

De blauwe spreekt wat meer voor mij en het is leuk dat Zenith weer een duiker in de line-up heeft, ook al staat een duiker niet op mijn verlanglijst, en kan het ook een gada/allrounder zijn voor iemand.

Ik had ze toch liever met een update van de Elite zien komen.

Ik vindt ze er eerlijk gezegd niet uit zien. Die kleurstelling en die 60s style invloed begrijp ik. Ik zag net wat filmpjes op Instagram, dan zie je dat ze ook een vreemde verhouding hebben met dat bolle glas :-1:

Idem. Het is wel een bijzondere release, maar mooi kan ik ze niet noemen… Zenith doet vreemde dingen de laatste tijd, vorig jaar die Pilots die niemand echt mooi vindt of lijkt te kopen, nu dit. Nu goed, het is beter zo voor mijn bankrekening :blush:

2 likes

Als het 38-40mm was geweest was ik ervoor gegaan. Schitterend. Maar die maat :frowning:

2 likes