Zien de nieuwe duikers er een keer niet uit als een Submariner, vindt iedereen ze weer lelijkš Het is ook niet snel goed.
Wat mij ook opvalt is dat men langzaam maar zeker steeds maar omhoog gaat in prijzen. Niet alleen bij Zenith, maar iedereen. Het gaat nergens meer over.
Waar baseer je het op dat niemand de Pilots mooi vindt? Het is een andere doelgroep dan voor de Chronomasters, maar er is echt wel een markt voor. De prijszetting is echter best stevig dus ik heb begin dit jaar getwijfeld maar uiteindelijk toch gekozen voor de vorige generatie Pilot. Deze blauwe chronograaf staat echter wel prominent op mijn wishlist.
Ik lees er weinig over op fora onder de horlogefanaten en hier heeft ook nog niemand eentje aangeschaft. Of ze echt niet vlot verkopen weet ik niet natuurlijk
In het blauw vind ik ze er zeker al op vooruitgegaan. Maar voor dat geld moet het wel allemaal kloppen imho.
Erg gaaf horloge. De maat is perfect, afwerking subliem en het uurwerk prachtig om te zien.
Het gebrek aan een halve schakel of fijnverstelling, vind ik wel een gemiste kans.
En een extra schakel erbij zetten (nodig tussen warm en koud weer) is een drama. Ik vond het een supermooi horloge (had de skeleton) maar heb hem toch verkocht vanwege dit puntā¦