Zenith only (Deel 4)

Jammer hoor en een IWC fliegerchrono is niet mooier terwijl ik ook IWC fan ben…de stalen banden zijn wel veel beter…

2 likes

Echt?:laughing:

23 likes

Stom. Na de Harbeths dit. Tjongejongejonge. Ik trek t nie meer.

1 like

mooi maar niet voor mij :wink:

1 like

Begrijp ik, ook geen vergelijk met zwart of blauw, eerder met wit. Maar ik wilde hem gewoon posten😁

2 likes

Ik ben er na de Harbeths ook op vooruit gegaan :grin:.

hier, manufactuur zakdoeken.

4 likes

Wellicht. Is ook geen 1-op-1 vervanger. Maar gewoon draagbaarder voor me. Ik neig naar iets groter en ik draag de Zenith simpelweg weinig.

Mijn Speedmaster vind ik misschien ook wel minder mooi dan de Zenith, maar ik draag hem toch veel meer.

2 likes

Brom

1 like

Heb je al een Zenith CMS gehad of de Tipo CP? Zijn mijn favoriete chrono’s. Mooie 41mm en klein vallende 43mm.

1 like

Zekers. Mooi, maar niet zo mooi als een Speedmaster vind ik.

1 like

Ja, ik herinner me nog dat je dat meer iets voor vrouwen vind. Ik ben er nog steeds ‘over the moon’ blij mee. En hoop @Meistersinger ook.

Komt er een NA topic ?

2 likes

Als je dan toch naar fliegers kijkt. Waarom dan geen iwc 3706 of de doppelchrono 3711 of 3713.

Veel mooier dan die nieuwerwetse meuk.

1 like

Ftfy.

Jazeker,. hij is geweldig en deze verdient idd misschien wel een NA-topic, die maak ik te weinig.

In ieder geval even de honeymoon afmaken, dan kan ik ook objectiever wat melden😃

2 likes

daar gaat het uiteindelijk om,dat degene die hem heeft aangeschaft er blij mee is
ik vind het zeker geen lelijk horloge maar zou idd niet voor deze kleur gaan

1 like

Zomerse combinatie.

21 likes

Vandaag bij een bezoek aan Pertijs verrast door het feit dat zij daar nu ook Zenith voeren, er lagen zelfs 2 roze chronomaster sports in de vitrine alsook de blauwe skyline tourbillon.

Is nu een zorg minder om, ipv rechtstreeks met de shipping kit te versturen naar de fabriek en toch slechte communicatie daaromtrent, het via gewoon via hun te laten lopen.

4 likes

15 likes

Het kan ook gewoon via elk S&C filiaal hè…