Zenith only (Deel 4)

Heb net al mijn 20mm Molequin bandjes er naast gehouden. Haast elke kleur matched. Ik ga idd een cordura bestellen.

Bedankt. Was toch echt maar een iphone snapshot op het strand…

Heeeeeel gaaf!
Ik vind deze zelf iets mooier dan de eerste versie

Onstuimig weer vandaag :joy:

24 likes

Mooie band!

1 like

Dank, ja vind ik eigenlijk nu ook. Maar de prijs was ook bijna 2x zoveel ‘mooier’ :neutral_face:

Dank. Bulang and sons.

1 like

‘Moderne’ Zenith Espada. Onbekend en onder gewaardeerd wat mij betreft. :ok_hand:

17 likes

Inclusief verbouwstof…

15 likes

20 likes

Prachtig en gefeliciteerd :+1:

Die van mij is weer thuis gelukkig van een bezoek aan Zenith, gepoetst en gesmeerd, en binnen de 2 maanden dus voor standaard service. Heerlijk gevoel dat het lichte titanium geeft en dan weet je weer wat je hebt moeten missen :grinning: :heart_eyes:
Just in time voor een mooie dag, geniet ervan HF.

18 likes

Lieve Zenethians,

Een vraagje. Ik moet mijn horloge vanwege een te vroeg verspringende datum opsturen naar Zenith.
Keurig doosje opgestuurd gekregen en een retouretiket. Omdat het onder garantie valt vragen ze de warranty card mee te sturen (best gek want gerigistreerd enzo). Doen jullie dat ook? Of sturen jullie een kopie mee?

Thanks

Fotootje van sturen is toch genoeg?

Heb hem zelf inderdaad meegestuurd en kreeg hem weer ook netjes terug.
Achteraf gezien had ik misschien moeten voorstellen om een copy/foto te sturen.

Ja, ze vragen er niet voor niets om dunkt me. Uiteraard zat de kaart er bij de retourzending ook weer bij.

16 likes

17 likes

Mijn Chronomaster sport had geen garantiebewijs, maar ik had hem wel geregistreerd bij zenith zelf. Via ace opgestuurd vanwege een garantiekwestie, samen met een schermafbeelding van de registratie op de site. Keurig netjes en kostenloos opgelost.

Misschien hielp het dat (volgens mij) alle cms nog binnen garantieperiode vielen.

Ik doe mee! Met dank aan Jaap @SuperC :+1:t3:

27 likes

Supermooi!:heart_eyes:

1 like