Zenith only (Deel 4)

Fijn weekend! :sunny:

22 likes

12 likes

Heel mooi! De oude wijzers blijven toch iets hebben ivm de nieuwe witte. En het datumvenster is ook mooi afgewerkt. Leuke details allemaal :+1::blush:

1 like

Intussen m’n e-commerce band eens ingevet. Compleet ander zicht en gered van vervanging.

Ook leren sloefkes besteld voor de A385. Nu nog een vlindersluiting voor die kopen.

6 likes

Waar is de keuze op gevallen?

1 like

Keuze van de vrouw geworden. Deze met een square padding:

6 likes

Mèh. Zit vaak minder lekker en op zo’n horloge met vintage vibe hoort eerder een gesp naar mijn idee.

2 likes

Zou me €315 schelen. Maar ik vind een vlindersluiting comfortabel, en ook minder kans op vallen. Nu, ik heb nog tijd om te beslissen. De ladderband bevalt me zo goed dat leder enkel voor de winter wordt denk ik.

2 likes

De vlindersluiting van Zenith valt vreemd. Daarom laat ik altijd een langere band maken zodat er wel een stuk band in de keepers komt. Zonder lange band lukt dat bij mij niet. Vind de sluiting verder prima.

1 like

Heb ik nog nooit gehad met een gesp. Een springbar failure komt veel eerder voor en dan helpt een vouwsluiting ook niets.

Met om en afdoen is de kans op vallen inderdaad een stuk kleiner met een vlindersluiting

1 like

De band gaat daarnaast ook langer mee, ik heb op al mijn Zenith’s een vlindersluiting zitten (en dezelfde sluiting op een Omega zitten) behalve op de rose gouden A386, iets te duur met een prijs van € 2400. Dan maar een bandje meer vervangen, al is de Zenith kroko band met de rubberlining redelijk duurzaam.

1 like

Je was me net voor … helaas
Horloge is zoveel mooier in real life dan op Jaap"s fotos zoals hier blijkt

1 like

Laat me raden, je hebt ook vast klittenband in plaats van veters in je schoenen :grin: geintje

Klittenband in de zomer is top;

2 likes

Heb ik jou niet al weken/maanden zien schrijven dat je deze wilde halen?

Dan wilde je hem niet echt :wink:

2 likes

:scream:

Zo’n mooi horloge en dan dit. Het is maar goed dat smaken verschillen :ok_hand:t3:

1 like

Dat heb ik als ik nato straps zie.

Functie over vorm

Je levensmotto is echt wel top!

1 like

Jawel maar echt te druk … :wink:
Settled met de Chronomaster voor nu