Schitterend, een De Luca!
Proficiat!! Een echte klassieker.
First!
Heb ik nou 2 schroevendraaiers nodig om die links los te krijgen? Dat zou wel echt onhandig zijn.
Yes. En die zitten rete vast.
Aan te raden ff langs een AD te gaan hier voor.
Bij mij was de oplossing de vaste hand van @royke74 met een hittekanon om de bbq aan te maken.
Ik zou me er zelf niet aan wagen.
Poeh. Naar Amsterdam om een schakeltje te verwijderen. Maar goed. Sowieso even kijken of ik de leren band kan/wil bestellen. Die blauw leren band contrasteert wel lekkerder dan de titanium band.
Extra leren/rubber band heeft ook extra onderdelen nodig, best duur. Is hier al veel over geschreven dus even terugzoeken.
Schakel erbij/eraf was echt een drama bij die van mij en hij zat nooit goed, te ruim of te strak. Daarom is die van mij weer verder gegaan terwijl ik het echt een heel mooi horloge vondâŠ.
Het gaat bij mij ook een gok worden. Als ik geen goede fit krijg, gaat hij weer door.
Prachtig! Welke is dit precies?
Dankjewel!
De El Primero Chronomaster 02.0240.410, uit 2000
Mocht je hem echt Heel Erg Prachtig vinden, er staat er eentje in het blauw:
Topper gewoon, heb ik hier geschreven vanaf minuut 1.
Helaas nog even boven budgetâŠ
Nee, ik ben vooralsnog heel enthousiast. Zoân frotale foto doet het niet goed. Vanaf een hoek zie je de diepte veel beter. Dit is toch bizar veel horloge voor dat geld?
Ja, ik snap niet dat deze zo lang te koop heeft gestaan. Staat hier vrij hoog op âmoek henâ lijstje.
Snap er ook geen zak van. Verkeerde prijsstrategie? Stond ook al jaren op mijn lijstje. Nu kwam het niet echt uit maar het is niet anders.
De HF markt.
###ongeschikt