Na 6 jaar nog steeds zeer tevreden met deze El Primero.
Je weet wel @brick, die met de mooiere wijzers en de lugs die mooi om de pols vallen .
Na 6 jaar nog steeds zeer tevreden met deze El Primero.
Je weet wel @brick, die met de mooiere wijzers en de lugs die mooi om de pols vallen .
Is dat incl. parkeergeld?
Mooie shot van een prachtig horloge!
Spijtig dat de nieuwe Skyline niet in titanium is. En de classic is dan nog eens dunner ook dacht ik… zo maken ze ze niet meer
El Primero vs Elite loopwerk…
Het is wat je belangrijk vindt, ik verkies een dunnere kast boven een high beat uurwerk eerlijk gezegd. Maar voor mij mocht het titanium zijn, dat past wel bij de Defy vind ik. Nu goed, Zenith zal dat niet lichtzinnig beslist hebben natuurlijk… waarschijnlijk vinden veel mensen het gebrek aan wat gewicht een afknapper ipv een voordeel?
Het zou me niks verbazen indien die tzt. Defy Skyline er alsnog aankomt in Titanium. Kan ook iets met marketing en prijs bepaling te maken hebben.
Dat zou de zaak wel veranderen!
Ik ben al een tijd aan het denken over een mooi sporthorloge op metalen band (Ingenieur, Defy, GS Evolution 9…), maar die worden al snel wat zwaar in de stalen varianten.
SBGE285/3 zijn titanium
Klopt, heel mooi! Alleen vind ik die met 14mm op papier toch echt te dik. Eens passen is de boodschap dus
Mist flake 14mm
Skyline 12mm
Classic 11mm
Ingenieur 10mm
De evolution 9 driehanders doen het ook beter met 11,7mm dikte.
Op wrist shots zie je dit niet, maar het bepaalt toch heel veel qua comfort. Enkel de skyline is er niet in titanium, dus die valt op dit moment sowieso af.
Echt klasse, kan niet wachten tot ik terug ben in Nederland om de deal voor de mijne rond te maken met @Hornet .