In de trein…
Niet te zien dat die foto in hartje zomer 2024 is geschoten
Prachtig horloge trouwens.
Dat het ‘hartje zomer’ maar snel komt
Dank je, ben vereerd dat deze paar weken in de collectie mag vertoeven.
Echt een fantastisch horloge, die is nog niet veel van de pols geweest.
Ik vind het bij de Defy niet echt merkbaar dat het titanium is. Als ik erop let merk ik wel dat het lekker licht is. Ik vond titanium in het verleden altijd een beetje tegenvallen, maar in dit geval niet. Ik vind vooral de bezel van de “oude” defy mooier dan het nieuwe model. En prijstechnisch is ook wel redelijk onverslaanbaar. Ik zou graag willen dat ik de chrono kon hebben, maar helaas. Ik vind deze wel echt buitencategorie:
Zijn zware afschijfkanonnen, kan je bijna voor de helft van de nieuwprijs wel grijs/2e hands vinden denk ik
Mijn leen exemplaar :
I know. Net als mijn skeleton vaak een prima deal. Ik heb die 44mm een keer gepast. Maar die is helaas te groot. Zonde.
Welke bibliotheek leent dit soort mooie dingetjes uit?
Dit op rubber was heel tof geweest.
Ik vind die leren band echt mooi. Als ik een andere band op de skeleton ga bestellen, is dat als eerste dat donkerblauw leer. Ik heb alleen nog niet durven vragen hoeveel dat gaat kosten. Wel serieus mooi.
Met endlinks en sluiting zo’n €1150 volgens mij
Was ik al bang voor. Wat een geld. Dan maar op de stalen band, het is niet anders.
En alleen de band zelf? Gave banden inderdaad
Zo’n sluiting en een custom lederen band, en je bent voor €400 gesetteld.
Je vergeet de endlinks nog. Die heb ik ook nog nodig. Maar ik hou hem op staal. Leer erbij is een te kostbare weg. Ik acht de kans ook groot dat de skeleton gaat verdwijnen ten kost van een el primero manifacture of een speedmaster.
Met een custom leren band kun je die endlinks skippen.
Maar je alternatieven zijn wel tijdlozer.
Deze Zenith
wordt door mij te weinig gedragen simpelweg omdat ik te weinig kleding heb om mee te combineren. Dat kan natuurlijk niet dus dat heb ik vanochtend als volgt opgelost (N.A.):
Een nieuwe polo, hoody en niet al te dikke trui. Waarom niet te dik? Nou, ik had (heb) al wel een lekkere dikke wollen (P & S) trui met bruine strepen erin waarmee te combineren valt.
Het lijkt weer warmer te worden dus die polo zeer binnenkort maar aantrekken en de Zenith om de pols!