Zenith only (Deel 5)

Ik heb de ladder band en niet die moderne band op mijn EP’s. @willemC heeft bv wel de moderne band.

2 likes

Band en sluiting zijn prima @Marksteven
Echter kost dat bandje ongeveer 1000 euro los en dan valt er wel wat op aan te merken daar naar kijkende.

Maar sluit goed, schiet niet open en snijdt niet. Moet er alleen niet meer van verwachten. :grin:

2 likes

Kijk dat is tenmiste al informatie waar ik al iets mee kan. Ben erg benieuwd, vind dat zenith echt wel een mooi merk is met mooie historie, en heeft wel een paar mooie modellen gefabriceerd in het heden en verleden.

1 like

Voor die prijs had er een on-the-fly verstelling in mogen zitten.

En ook draagt het horloge op de stalen band opmerkelijk groter.

Los daarvan wil ik een zwarte ZEP in mijn collectie om mijn ongebruikte stalen band op te gebruiken :sweat_smile:

1 like

Zo heeft ieder horloge wel weer iets… en als er ooit het perfecte horloge gemaakt wordt… dan wil ik hem denk ik niet omdat iedereen hem dan al heeft😅

1 like

Het perfecte horloge is pokkesaai. Wat het dan ook weer niet perfect maakt :sweat_smile:
Zoeen heb ik ook, en komt ook geregeld om de pols.

De ZEPs moet je eens passen. Als ze goed zitten op je pols is er weinig beter te vinden. @Brick zal je een Patek proberen aan te smeren, en @TagEd een TH glassbox. Maar diep vanbinnen willen ze een El Primero.

3 likes

a man in a suit and tie is saying you know me so well .
Maareh, FTFY

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nee hoor, @kad l*lt maar wat. Draag zenith een warm hart toe @marksteven, heb er maar liefst 4 versleten waarvan 1 op staal. En dat zat gegoten.

.
.
.
.

16 likes

Die 1969 had ik ook op staal, alleen nooit op die band gedragen.

9 likes

Ik verbaas mij over hoeveel verschillende dials er zijn.

Tijdje geleden een deel ervan op een rij gezet.

Doorgaan met de discussie van Zenith only (Deel 1):

2 likes

Snap niet hoe ze ooit het een goed idee vonden om die 6 uur subdial overlappend te maken.

1 like

13 likes

14 likes

Ik heb ook wel eens wat verschillende gezien, maar wist ook niet dat er zoveel verschillende zijn!

1 like

14 likes

Mijn meest bijzonder watchcombo terug van service:

11 likes

Lekker!

Ik ga de mijne zondag weer ophalen. Raar hoe je een stuk staal kunt missen.

2 likes

Ja, werd een beetje saai tijdens het rouleren toen deze weg was. :see_no_evil:

2 likes

Ja, ja, ja… Zo herkenbaar. Om hem na al die tijd weer te kunnen dragen…
Geniet ervan!

2 likes

8 likes